stoppende muziek op steeds het zelfde moment

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-sjaakie
    • May 2007
    • 62

ik heb dat billy ding op de gewone computer gedownload maar ik vind het niet echt gemakelijk want er staat neit echt duidelijk hoe je een afspeel lijst meot maken verder wel een handig ding
    Last edited by DJ-sjaakie; 27-11-07, 16:36.
    draaien is mijn hobby

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

De programmeur en ik waren allebei van het type "geordend". Billy leest bijvoorbeeld geen MP3 tags en daar zit hem de snelheidswinst in. Je moet je filename dus zo volledig mogelijk maken:

Pink Floyd - Pulse (disc1) - 09 - Sorrow.mp3

Zolang je dit netjes doet, heb je een leuk stukje software. Niet helemaal geschikt voor DJ werk, maar er zijn talloze andere gratis players die ook snel zijn en prima geschikt voor feestwerk.

offtopic:
      Billy gebruikt een DLL van "bass". Deze is voor zover ik weet ook al discontinued.

Je kunt in de settings (F6 geloof ik) aanvinken dat hij "meerdere instances" doet. Daarmee kun je dus twee Billy's naast elkaar draaien. Misschien lijkt dat al meer op wat je wilt.

Ook kun je je geluidskaart/outputs kiezen, dus je zou als je meerdere outputs hebt, ook met een externe mixer kunnen mixen met twee Billys open. DJ!

Welja.

Succes met zoeken naar een geschikte player.

Comment

• DJ-sjaakie
        • May 2007
        • 62

ik heb van het weekend winamp 5.5 gedownload en daar stopt de muziek niet op het zelfde moment dus ik denk dat ik maar met winamp ga draaien

bedankt J&H
        draaien is mijn hobby

Comment

• Lennartsound
          • Dec 2006
          • 269

Originally posted by DJ-sjaakie
          ik heb van het weekend winamp 5.5 gedownload en daar stopt de muziek niet op het zelfde moment dus ik denk dat ik maar met winamp ga draaien

bedankt J&H
          Ik dacht dat jij het kwalitatief zo'n teleurstellend programma vond?
          Waar je overigens helemaal gelijk in had want wat dat prograama met je geluid doet weet ik niet precies maar zo als het hoort: dat in ieder geval niet. De afspiegeling qua klankkleur die dit programma weergeeft is ver te zoeken bij de werkelijkheid (vond ik ook wel een rare zin)
          Oftewel niet echt betrouwbaar qua weergave correctheid. En idd is iTunes daar vele malen beter in (nog steeds)

Comment

Working...