actieve hk audio rs122ma - Slave monitor aansluiten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sandur
    • Oct 2005
    • 85

Originally posted by deglimlach
    hmm, interessant: 2 elkaar tegensprekende reacties...
    welke is waar?
    oftewel, mijn nieuwe vraag: of op welke manier kan het wel, en op welke manier gaat het mis?
    Bedoel inderdaad hetzelfde. Via signaal(kabel) gaat het wel, via speakerkabel naar 2e monitor signaal input gaat het niet. Vrij elementair allemaal hoor trouwens ...

Comment

• deglimlach
      • Apr 2007
      • 13

ok, bedankt. tja, ik bne dan ook met recht een newbie

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Let je er ook op dat je als je line-signaal instuurt (vanaf een mixer aux-uit of een ander audio-apparaat, anders dan een microfoon) altijd aansluit op de Line-ingang, en dat je dit ook gebalanceerd doet?
        Ben al op verschillende locaties deze speakertjes tegengekomen die via XLR (microfoon) waren aangesloten en dus op de ingang overstuurden, en ook al situaties waarmee wel via de Jack aansluiting was ingestuurd, maar niet gebalanceerd, want dus een mooie ruis veroorzaakte...

Comment

• deglimlach
          • Apr 2007
          • 13

Originally posted by 4uss
          Let je er ook op dat je als je line-signaal instuurt (vanaf een mixer aux-uit of een ander audio-apparaat, anders dan een microfoon) altijd aansluit op de Line-ingang, en dat je dit ook gebalanceerd doet?
          Ben al op verschillende locaties deze speakertjes tegengekomen die via XLR (microfoon) waren aangesloten en dus op de ingang overstuurden, en ook al situaties waarmee wel via de Jack aansluiting was ingestuurd, maar niet gebalanceerd, want dus een mooie ruis veroorzaakte...
          dit is interessant... dat je via de jack moet aansluiten weet ik. maar hoe weet ik of het wel of niet gebalanceerd is? heb je hier speciale kabels voor nodig, of moet je er een DI-box tussen zetten?
          Mijn signaal komt af van een mixer (spirit fx8)

Comment

Working...