Originally posted by deglimlach
actieve hk audio rs122ma - Slave monitor aansluiten?
Collapse
X
-
-
Let je er ook op dat je als je line-signaal instuurt (vanaf een mixer aux-uit of een ander audio-apparaat, anders dan een microfoon) altijd aansluit op de Line-ingang, en dat je dit ook gebalanceerd doet?
Ben al op verschillende locaties deze speakertjes tegengekomen die via XLR (microfoon) waren aangesloten en dus op de ingang overstuurden, en ook al situaties waarmee wel via de Jack aansluiting was ingestuurd, maar niet gebalanceerd, want dus een mooie ruis veroorzaakte...Comment
-
dit is interessant... dat je via de jack moet aansluiten weet ik. maar hoe weet ik of het wel of niet gebalanceerd is? heb je hier speciale kabels voor nodig, of moet je er een DI-box tussen zetten?Originally posted by 4ussLet je er ook op dat je als je line-signaal instuurt (vanaf een mixer aux-uit of een ander audio-apparaat, anders dan een microfoon) altijd aansluit op de Line-ingang, en dat je dit ook gebalanceerd doet?
Ben al op verschillende locaties deze speakertjes tegengekomen die via XLR (microfoon) waren aangesloten en dus op de ingang overstuurden, en ook al situaties waarmee wel via de Jack aansluiting was ingestuurd, maar niet gebalanceerd, want dus een mooie ruis veroorzaakte...
Mijn signaal komt af van een mixer (spirit fx8)Comment

Comment