krachtstroom verdeler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Originally posted by moderator
    Sterk onderbouwt, zeker omdat eurolite niet echt een andere manier van inkopen heeft dan showtec...maargoed, jouw ervaring is helder!

Ik heb niet zo heel erg veel op met displays. vandaar dat ik met veel plezier gebruik maak van:...ff plaatje geleend...
    Deze dus: Admiral Stroomverdeler 16A-> 6x16A schuko, volrubber
    Maar dat is toch 16A -> 6x16A shuko?
    De topicstarter (en ik stiekem ook ) is op zoek naar 32A -> x aantal 16A.
    Nu zijn bij deze Admiral de groepen met 16A gezekerd, mag je hem dan wel in 32A prikken, of moet je dan echt zoiets gebruiken?

René
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Radar
      Moderator
      • Jul 2002
      • 890

Helemaal juist René, teminste wat ik zo zie kun je inderdaad beter "zo iets" gebruiken.

Ik ga even in overleg met de modderator, u hoort van mij.
      Ik doe niet aan bijgeloof.
      Dat brengt ongeluk.

Comment

• Freek Fokker
        • Aug 2003
        • 495

De TS moet deze kopen en er een 32A CEE form aanzetten. Ding heeft een 6mm2 kabel dus geen probleem.
        Admiral Stroomverdeler 16A-> 6x16A schuko, volrubber
        SR20DET

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Originally posted by Freek Fokker
          De TS moet deze kopen en er een 32A CEE form aanzetten. Ding heeft een 6mm2 kabel dus geen probleem.
          Admiral Stroomverdeler 16A-> 6x16A schuko, volrubber
          Het is zoals Freek zegt.
          Als de aanvoerkant van de automaten helemaal op 6mm2 is uitgevoerd, dan kan je er gewoon een 32A CEE form stekker aanzetten.

Mijn tip van vandaag: Koop een male en female CEE 32A stekker, knip de 16A met een half metertje kabel van het apparaat af en monteer de male stekker aan de kast en de female aan het restantje kabel met 16A stekker, heb je gelijk een verloopje voor als je een keer een 16A aansluiting hebt.

Let op, ook deze tip wordt u gratis gegeven zonder knipoog!
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

De versie die ik liet zijn is absoluut 32A

Wanneer wij ergens een 16A ui9t de muur tegenkomen dan gebruiken we een verloopje, 16A Male - 32A Female.

Uiteraard dan wel even rekeing houden met de maximale belastingen....maar dat heb je met 32A ook, de meeste 32A aansluitingen zijn op 25A afgezekerd.

Wij gebruiken deze versie omdat er per fase twee 16A aansluitingen op het block zitten, beiden afzonderlijk afgezekerd.
            Zo heb je net ff wat meer mogelijkheden dan met 3 automaten op een block.

even geneusd bij de verkoop, het aanbod is enorm zie ik, maar waar ik het over heb is: Admiral Stroomverdeler 32A-> 6x16A schuko

Grote voordeel wat mij betreft boven 19" kastjes is de compacte uitvoering. Al erg veel schik van gehad.

De tip van freek kan ook, zit je direct met een male 16A exemplaar waar je een stuk kabel aan kan schroeven.

Nu moet ik wel toevoegen: Wanneer je niet opgeleid bent om met sterkstroom te sleutelen, laat de montage, ja...ook van zoiets simpels(!!!) over aan gekwalificeerd personeel!
            Last edited by moderator; 25-01-07, 01:19.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• esound
              • Oct 2004
              • 193

Kijk hier eens hier hebben ze ook zeer mooie verdelers:

Connex Elektrotechnische Stecksysteme GmbH

Comment

Working...