Hallo,
Ik zit al een tijdje met een paar vragen over krachtstroom. Hier is al wel veel te vinden op het forum, en ook op een ander forum, maar ik blijf nog steeds erg veel onduidelijkheid houden.
Het gaat over krachtstroom verdelers. Ik weet dat op de locatie waar het misschien nodig is krachtstroom is op 32A. Nu heb ik 3 groepen nodig van 16A op 230 V. Hiervoor heb ik een verdeler nodig. Ik heb een aantal mogelijkheden gezien, maar ik weet nog steeds niet wat echt 100% geschikt is.
Dit zijn de mogelijkheden die ik heb gevonden:
ShowTec PSA-321
Front:
Digital voltage & amperage-monitoring per Phase.
input:CEE-socket, 3x16A
Output: 1 piece 16A built-in Schuko socket
‘C’ automatic fuses per phase.
Back:
Output: 6 pcs. 16A Schuko boxes (2pcs p. phase)
Voor €440,- incl. BTW
Admiral Stroomverdeler 32A-> 3x16A schuko
MB-C32-3S-2M ABL volrubberkast, 210x145x80mm Voeding: 2mtr 5x4mm2 + stekker 400V 32A 5p
Voor € 263,62 incl. BTW
ShowTec Breakout Box
CEE16 in to 6 x schuko with phase indicators
5 Pins 380V to 6 Schuko's
Technical Info:
16A 5 pins 380V to 6 Schuko's with phase indicators 3x16A
voor €79,00 incl. BTW
Er zit volgens mij wel verschil in alles, maar wat is voor mij echt een raadsel. Het enige wat ik zelf zie is dat er echt een enorm prijsverschil is..
Wat ik zoek is: 3x3000 W groepen. Verder weet ik dat de aardlekschakelaar en dergelijke die aanwezig zijn in goede staat zijn. Dus voor eventuele lekken en dergelijke in de vaste installatie hoef ik niet bang te zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Ik zit al een tijdje met een paar vragen over krachtstroom. Hier is al wel veel te vinden op het forum, en ook op een ander forum, maar ik blijf nog steeds erg veel onduidelijkheid houden.
Het gaat over krachtstroom verdelers. Ik weet dat op de locatie waar het misschien nodig is krachtstroom is op 32A. Nu heb ik 3 groepen nodig van 16A op 230 V. Hiervoor heb ik een verdeler nodig. Ik heb een aantal mogelijkheden gezien, maar ik weet nog steeds niet wat echt 100% geschikt is.
Dit zijn de mogelijkheden die ik heb gevonden:
ShowTec PSA-321
Front:
Digital voltage & amperage-monitoring per Phase.
input:CEE-socket, 3x16A
Output: 1 piece 16A built-in Schuko socket
‘C’ automatic fuses per phase.
Back:
Output: 6 pcs. 16A Schuko boxes (2pcs p. phase)
Voor €440,- incl. BTW
Admiral Stroomverdeler 32A-> 3x16A schuko
MB-C32-3S-2M ABL volrubberkast, 210x145x80mm Voeding: 2mtr 5x4mm2 + stekker 400V 32A 5p
Voor € 263,62 incl. BTW
ShowTec Breakout Box
CEE16 in to 6 x schuko with phase indicators
5 Pins 380V to 6 Schuko's
Technical Info:
16A 5 pins 380V to 6 Schuko's with phase indicators 3x16A
voor €79,00 incl. BTW
Er zit volgens mij wel verschil in alles, maar wat is voor mij echt een raadsel. Het enige wat ik zelf zie is dat er echt een enorm prijsverschil is..
Wat ik zoek is: 3x3000 W groepen. Verder weet ik dat de aardlekschakelaar en dergelijke die aanwezig zijn in goede staat zijn. Dus voor eventuele lekken en dergelijke in de vaste installatie hoef ik niet bang te zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Met vriendelijke groet,

bedankt voor alle reacties!

Comment