Xxl-audio Speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radar
    Moderator
    • Jul 2002
    • 890

Heren, ik kan mij best wel in bovenstaande reacties vinden.
    Ik ga een heel eind met de meeste reacties mee.
    Natuurlijk kan topic starter wat meer info geven en had ik er zolang een slot op kunnen gooien, dat is een dilema waar je als moderator wel eens mee te maken krijgt.
    Huiswerk, HI.FI en comercie heb ik helemaal geen probleem mee.
    Daar gaat met een groote G.G.G. ( gezien gelezen en gelachen ) een slot op of verdwijnt naar de digitale jachtvelden.

In deze hoek, newbies en starters vragen hebben wij echter te maken met
    personen die beginnen.
    Mensen dus die voor het eerst iets posten en een begin willen maken, budget is vaak kruik en de aangedragen merken zijn meestal inderdaad niet van een betere kwalieteit.
    Ook schort het wel eens aan wat meer info.
    Ik ben mij er terdege van bewust dat ik momenteel bezig ben met een stukje forum vervuiling maar ik verzoek u bij deze om inhoudelijk te reageren op de vraag van topic starter of op deze en bovenstaande reacties.
    En ondanks de zeer brakke kwalieteit af en toe, is er in newbies en starters geen ondergrens, zolang het maar geen hi-fi is.
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Ik snap idd ook het probleem niet van dit topic, het mogen dan ellende dozen zijn of brandhout (weet ik niet, want ik ken de kasten niet) maar ik ben met hifi begonnen, 8 kastjes op een versterker. de helft in serie en de rest paralel omdat dit met de kabels wel handig uitkwam.

Xxl klinkt niet echt gerenomeerd en zal ook zeker niet als dusdanig worden aangeboden, maar als de centen er niet zijn zullen er consessies moeten worden gedaan. En jullie weten allemaal hoe dat gaat in het begin, een speakerkast van 500 watt voor 60 euro das lekker veel voor weinig.
      4 Ohm, 8 Ohm 21 Ohm of geen Ohm?? Who gives a shit als het maar herrie maakt, en als je dan ook nog verstaat wat ze zingen is het helemaal mooi.

Klinkt erg newby, maar zo begint toch (bijna) iedereen op jonge leeftijd?
      Dus stel gerichte vragen aan de topicstarter over meer info, wat hij ermee gaat doen en meer van dit algemeens.

Op die manier heb je kans dat je hem helpt en over een jaartje of wat ook een serieus topicgebruiker is die weet waarover hij praat.
      het newby forum is volgens mij bedoeld voor vragen van mensen die echt niet weten waarover ze praten, en als je geen zin hebt of je te professioneel en slim voelt om hop dit soort "domme" en onvolledige vragen te antwoorden, dan moet je jezelf een plezier doen en Niet reageren.

"On Topic": Ik had je graag geholpen, maar ik ken deze kasten niet.
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

eerlijk gezecht ken ik ze ook niet, daarom lijkt het me al niet zo veel...
        ik zou eerder kijken jaar JBsystems, DAP, ... en een van de vele andere budgetmerken.

kom je al heel eind mee, zolang je geen topkwaliteit moet verwachten
        als je toch ooit onverwacht meer nodig hebt ga je gewoon bijhuren en klaar.

hoop dat je hier wat aan hebt

grtzz DJ nn
        ... the sound of silence...

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Of de topicstarter is heel veel aan het bijleren van dit draadje of hij ligt ondertussen gewoon dood want op verschillende vragen over types of iets meer info heeft hij verder niet gereageerd.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• lightzone
            • Oct 2006
            • 261

totnu toe heeft beve al 3 onderwerpen gestart (waarvan er al 1 is verwijderd)
            en hij heeft in beide van zn onderwerpen nog geen 1 keer geantwoord!!

ik vind dat dat niet kan !

ik denk dat hij gewoon niet door heeft dat wij hem al de hele tijd proberen te helpen,en dat hij zich zeer onbeleefd voordoet tegen de anderen door niet te antwoorden
            jumping is not a crime

Comment

• Techno_sapien
              • Jun 2007
              • 40

hoi

Heb deze is moeten proberen voor de winkel waar ik inkoop... heb hem toen als monitor voor db gebruikt, na het opkuisen van de klank met het eqtje dat er achteraan op zat was het wel redelijk te doen, maar verwacht idd. GEEN WONDEREN van dit ding... greetz
              Hoe je die cd moet laten spelen??? Gewoon op het driehoekje drukken meneer...

Comment

Working...