Inmiddels nog nieuw over dit product? Al ontvangen of nog aan het wachten?
Omnitronic Uhf-400
Collapse
X
-
Ach de kwaliteit is met de voortschreidende techniek van bijna alle spullen vooruit gegaan. Dus vaak ook van de Z-merkjes aan de onderkant van de markt. Ik was laatst verbaasd van een setje speakers van Omnitronic, was best aardig. Geluid via een DAP DJ mixertje was helaas dan weer om te huilen zo slecht
Kanaalscheiding? wat is dat? Ruis? wat zegt u? Ik kan u niet verstaan, de mixer ruist n.l. zo erg!
Oftewel een fader waarmee je eigenlijk een bak ruis harder of zachter zet
Comment
-
ik heb de uhf's 400 in huis. Ben bezig geweest en vind het een redelijk goed product, afgezien van het feit dat ik een kleine ruis hoor. Dit kan ook aan mn paneel liggen want het is exact de zelfde ruis als mijn vorig (alleen ruis als je praat)
en die alu koffer ziet er leuk uit, handig ingedeeld, maar verder....
Comment
-
@jeroen01 :
Heb jij de mogelijkheid om de set binnenkort te testen?? zoja zou je dan een review over willen schrijven?? en vooral audio kwaliteit en de afstand
toch nog klein vraagje: Kun je de frequenties ook veranderen?? of is alles vastFreelance monitormixer / Geluidstechniek / tape actComment
-
ik heb ze al buiten gebruikt op 1 km van een luchthaven: totaal geen last. ook niet van de hierboven beschreven ruis...Originally posted by shure-fan@jeroen01 :
Heb jij de mogelijkheid om de set binnenkort te testen?? zoja zou je dan een review over willen schrijven?? en vooral audio kwaliteit en de afstand
toch nog klein vraagje: Kun je de frequenties ook veranderen?? of is alles vast
frequenties zijn NIET instelbaar. Heb er zelf ondertussen ook de beltpacks bijgekochtComment
-
ik heb ze nog heel even getest in onze zaal, op een klein behringerpaneel, daar hoorde ik geen ruis. Met mijn MCCRYPT paneel en een cd speler met mic ingang wel. Dus ik ga a.s donderdag de set gebruiken bij een presentatie in de grote zaal, (afstanden 50m) dus als ik dat achter de rug heb zal ik meteen een revieuw schrijven alhier.
groet jeroenComment
-
review: OMNITRONIC UHF400
vandaag heb ik de omnitronic in mijn zenderschema gezet met 2 van de 4 handhelds (CH1 en CH2). Samen met een Samson Q7 handheld en 2 AKG bodypacks, en een sennheiser bodypack.
Allereerst moet ik zeggen dat de eerder genoemde ruis in mijn mengpaneel zit en niet in de UHF400. Het geluid was prima ookal was de ruimte arkoestisch zeer slecht. Binnen een minuut helemaal ingeregeld Heldere klanken, en wat me ook opviel was dat bij het doorgeven van de microfoon wat veel gebeurde er geen herrie waarneembaar was in de zaal. Na ongeveer 30 min hoorde ik een kleine storing, maar zag aan mijn meters dat dat de AKG's en de samson was. En de omnitronics bleven het gewoon doen.
Al met al een prima aankoop dus. Werkt helemaal storingsvrij, prima klanken (zelfs nog met sennheiser ernaast -> MKE40) en ook geen lawaaierige taferelen bij doorgeven. Klein nadeel dat vooral wanneer iemand heel sterk de neiging heeft de 'p' met heel veel lucht naar buiten te blazen, dat toch wel hoorbaar is.
Maar verder een prima product, zeker een 9 waard!
groet jeroenComment

Comment