Omnitronic Uhf-400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeroen01
    • Jan 2006
    • 45

Omnitronic Uhf-400

hallo allemaal,

denken jullie dat de onderstaande microfoon een goede aankoop zal zijn voor mij als semi-prof. Ik hoor het graag van jullie!

Omnitronic UHF-400 - PLS Shop

alvast bedankt!

groet jeroen
  • martijn verkerk
    • Nov 2005
    • 300

Originally posted by jeroen01
    hallo allemaal,

denken jullie dat de onderstaande microfoon een goede aankoop zal zijn voor mij als semi-prof. Ik hoor het graag van jullie!

Omnitronic*UHF-400*- PLS Shop

alvast bedankt!

groet jeroen
    ik zou zeggen ga eens luisteren ik weet niet wat jou eisen zijn
    ik denk dat je voor 75 euro de zender niet veel soeps kan krijgen....

Comment

• jeroen01
      • Jan 2006
      • 45

[LEFT]mijn eisen zijn niet zo hoog, gewoon een goede kwaliteit zonder ruis. [/LEFT]

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Denk dat de microfoons goed klinken, totdat je er een simpele SM58 naast houdt, en dat je dan even schrikt van de kwaliteit...

Heb zelf vroeger ook meerdere goedkope mics gehad, die leuk klinken, totdat je een echte microfoon ernaast houdt, dan zie je dat die dingen erg schel klinken en weinig inhoud aan je geluid geven...

Maarja, als je eisen laag zijn, dan kun je er gewoon op gokken natuurlijk, zal best aanvaardbaar zijn, maar niet voor professionele doeleinden.

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• AH
          • Apr 2004
          • 248

Heb hier zón zet staan incl beltpacks headset's en revere's, is echt niet verkeerd, voor het geld.
          Set is nu enkele keren verhuurd voor wat low budged klusjes, klanten waren dik tevreden, vooral over de prijs
          Anne Homan

Comment

• jeroen01
            • Jan 2006
            • 45

mijn doel is vooral het verhuren aan scholen, kleine bedrijven en toneelverenigingen voor een lage prijs.

ik denk dat ik het er inderdaad op ga gokken want ik zie op die site ook 2 zeer positive revieuws staan

Comment

• DJP-BIM
              • Jan 2004
              • 289

en laat ook even jouw ervaring hier achter.
              ben er namelijk wel benieuwd naar.
              bimshowequipment.nl

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

scholen en clubs zullen er zeker blij van worden wanneer jij 4 mics kunt aanbieden voor een goede prijs en niet een 25 euro per mic wilt hebben.

Reikwijdte is niet denderent ver. maar blijft het handeltje op het podium dan is het goed te doen. Spraak gaat er prima over, kinderzang zal ook wel gaan maar meer moet je er niet van verwachten.

Het lijkt net of er geen power uitkomt.

voor de rest. je kunt er een hoop scholen en dergelijke blij mee maken.
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jeroen01
                  • Jan 2006
                  • 45

ik ben benieuwd. ik heb ze besteld, en ik laat het zeker weten zodra ik ze binnen heb!

groet

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

ik heb ze ook en gebruik ze voornamelijk voor karaoke, scholen en toespraken waar de ontvanger niet te ver moet geplaatst worden. Voor dat geld vind je gewoon niet beter. Alleen de bijgeleverde alu-koffer is NIETS waard

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

Originally posted by luc2366
                      ik heb ze ook en gebruik ze voornamelijk voor karaoke, scholen en toespraken waar de ontvanger niet te ver moet geplaatst worden. Voor dat geld vind je gewoon niet beter. Alleen de bijgeleverde alu-koffer is NIETS waard
                      haha wil je het netjes doen en zeker met budget spul, stop het in een degelijk vervoerbaar koffertje of flightcase, de verhouding is soms wel eens zoek maar het profijt dat je eraan overhoudt maakt een hele hoop goed.
                      Met dit setje ook, neem een 19" rackje zorg voor een powercon aansluiting en 4 xlren en 4 maal jack in het aansluitpaneeltje en klaar. Niemand die het ook maar verkeerd kan aansluiten, je voeding zit lekker vast en het is makkelijk hanteerbaar. Helemaal goed doe je het wanneer je ook in het rack een laadje voorziet voor de aansluitkabels, de mics en een stel batterijen.

Wanneer je het setje een aantal malen hebt getest, post je bevindingen??
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• shure-fan
                        • Sep 2003
                        • 1046

hehe vind het wel grappig, want kwa zender behuizing lijkt het heel veel op de beta 87 van shure uit de shure r serie
                        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• jeroen01
                          • Jan 2006
                          • 45

weet iemand nog een ander bedrijf waar ze te koop zijn, want ze staan in backorder van 6 weken! misschien dat ik ze ergens anders sneller krijgen kan.

groet jeroen

Comment

• luc2366
                            • Jul 2002
                            • 1161

Originally posted by jeroen01
                            weet iemand nog een ander bedrijf waar ze te koop zijn, want ze staan in backorder van 6 weken! misschien dat ik ze ergens anders sneller krijgen kan.

groet jeroen
                            mss kan ik je helpen. Mail me effe.

Comment

• shure-fan
                              • Sep 2003
                              • 1046

Originally posted by Watt Xtra
                              haha wil je het netjes doen en zeker met budget spul, stop het in een degelijk vervoerbaar koffertje of flightcase, de verhouding is soms wel eens zoek maar het profijt dat je eraan overhoudt maakt een hele hoop goed.
                              Met dit setje ook, neem een 19" rackje zorg voor een powercon aansluiting en 4 xlren en 4 maal jack in het aansluitpaneeltje en klaar. Niemand die het ook maar verkeerd kan aansluiten, je voeding zit lekker vast en het is makkelijk hanteerbaar. Helemaal goed doe je het wanneer je ook in het rack een laadje voorziet voor de aansluitkabels, de mics en een stel batterijen.

Wanneer je het setje een aantal malen hebt getest, post je bevindingen??
                              ^^ idd, wel even doen

en over het aansluit paneeltje.... ik zou zelf lekker dan 4x een xlr en 1 x een powercon erin zetten, eventueel verloopkabels van 1 meter van xlr naar jack meeleveren
                              Last edited by shure-fan; 13-11-06, 18:29.
                              Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

Working...