Hoi,
Ik moet volgend jaar juni (ja is nog heel lang
) het licht verzorgen op een openlucht proms concert bij een kasteel.
De mensen hadden een paar eisen. Er komt een carre over het orkest met theaterspots boven het orkest, en dan is er nog een apart podium waar de zangers, koor, dans op komt.
Het kasteel moet ook worden uitgelicht. En het mag niet te duur zijn
.
Nu had ik zelf als idee, om aan de achterzijde van de carre ledtubes en ledbollen te hangen als extra effect. En vanvoor 4 Moving Heads om te richten op dirigent, solisten, zangers, ... en van achteruit nog wat RGB theaterspots om het geheel wat uit te kleuren.
Maar omdat het in openlucht is weet ik niet of de Moving Heads en ledjes goed tot uiting gaan komen.
Heeft er iemand nog extra ideƫen, laat maar horen
Greetz
Ik moet volgend jaar juni (ja is nog heel lang
) het licht verzorgen op een openlucht proms concert bij een kasteel. De mensen hadden een paar eisen. Er komt een carre over het orkest met theaterspots boven het orkest, en dan is er nog een apart podium waar de zangers, koor, dans op komt.
Het kasteel moet ook worden uitgelicht. En het mag niet te duur zijn
.Nu had ik zelf als idee, om aan de achterzijde van de carre ledtubes en ledbollen te hangen als extra effect. En vanvoor 4 Moving Heads om te richten op dirigent, solisten, zangers, ... en van achteruit nog wat RGB theaterspots om het geheel wat uit te kleuren.
Maar omdat het in openlucht is weet ik niet of de Moving Heads en ledjes goed tot uiting gaan komen.
Heeft er iemand nog extra ideƫen, laat maar horen
Greetz

Comment