Usb 7320

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

Usb 7320

hi iedereen,

ik had een vraagje over de "USB 7320" van het merk us blaster.
    US Blaster - Products

mijn broer heeft er een en ik mag er soms eens wat mee kloten,
    alleen ik zit eraan te denken om deze ook te kopen.
    ik vind hem erg leuk +er zin een ingebouwde mixer in,
    en hij is zo lekker groot
    maar aangezien ik (en mijn broer) niet zoveel van dubbele cd spelers
    weeten vraag ik jullie om hulp, want ik wil niet dat ik na een maand
    erachter kom dat ik een brol ding heb aangeschaft.
    het is de bedoeling om er verjaardagsfeesten , vriendenfeesten,
    enzo mee te draaien

dus , wie heeft er ervaring mee?? of kan mij iets anders (beters) adviseren

grtzzz lightzone
    jumping is not a crime
  • RonV
    • Jul 2004
    • 67

ik heb altijd al een naar gevoel bij US Blaster gehad, zo ook bij deze cdspeler. Ik denk dat veel mensen hier het met mij eens zullen zijn.

Deze 'cd-speler' bestaat in principe uit 2 tabletops en een soort van 2 kanaals battle mixer. Ik heb er persoonlijk nooit mee gedraaid of in het echt gezien, maar ik raar je deze cd-spelers wel af.

Maar als je je budget zou vermelden, dan kunnen we je iets meer raad geven.

en hij is zo lekker groot
    Ik zou je over een aantal jaartjes, als je flink aan de bak bent geweest nog wel eens willen spreken hoe die GROOOOTE cdspeler je bevalt

- EDIT.

Ga desnoods eens 2ehands kijken naar een tabletop (als hier je voorkeur ligt, wat ik wel uit je US Blaster begrijp.) Kijk bijvoorbeeld eens naar een Pioneer CDJ100. Mooie basic, maar betrouwbare tabletop. 2ehands te vinden voor een euro of 400
    Last edited by RonV; 31-10-06, 23:10.
    DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!

Comment

• lightzone
      • Oct 2006
      • 261

dus jij raad deze af??

maar die CDJ100's liggen 2e hands al over mijn buget
      en ik wil liefst geen 2e hands .

maar waarom worden die us blaster's zo afgeraden???
      het is toch een leuk ding (alles in 1)of zie ik het dan helemaal verkeerd
      jumping is not a crime

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Dié US Blaster serie is goed voor thuis wat te oefenen. Ik zou er niet op vertrouwen voor "productiewerk". Daar zijn ze trouwens ook niet voor ontworpen dus gebruik ze daar ook niet voor of je kunt in de problemen komen. Ik heb bij US Blaster geen nare gevoelens omdat ik ondertussen toch al een paar toestellen ken. Qua kwaliteit zitten ze nog een stukje onder JB maar de prijs is ook lager. Hoe was het ook alweer: you get what you pay for?
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• lightzone
          • Oct 2006
          • 261

idd you get what you pay for , ik verwacht er ook geen wonderen van.
          maar om te beginnen lijkt het mij een perfect ding .
          en ook zeer goedkoop (3 in 1 right?)

Ik zou er niet op vertrouwen voor "productiewerk". Daar zijn ze trouwens ook niet voor ontworpen dus gebruik ze daar ook niet voor
          niet voor ontworpen
          er staat nergens "niet gebruiken voor on the road "
          jumping is not a crime

Comment

• sjoerd
            • Apr 2004
            • 341

je begrijpt toch wel wat er gezegd wordt?? Het is gewoon geen professioneel spul. Maar voor thuis mischien best leuk

Comment

• lightzone
              • Oct 2006
              • 261

oke ik heb het door

toch bedankt!
              jumping is not a crime

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Originally posted by lightzone
                (3 in 1 right?)
                Yep, en als er dan iets defect gaat ben je gelijk alles kwijt, 2 CD spelers en je mixer. Net zoiets als waarom losse speakers, versterkers, CD speler en mixer kopen als ik ook een Philips Soundmix kan kopen waar alles inzit.

Andere vraag;
                Waarom wil je dit apparaat hebben terwijl je op jou site aangeeft al een mixer te hebben (van jou site: tec120 - mengpaneel 3kanaals van het merk skytec), kun je toch beter alleen kijken voor spelers of zie ik het nu verkeerd.
                Last edited by vasco; 01-11-06, 14:32.

Comment

• lightzone
                  • Oct 2006
                  • 261

idd ik heb een tec120 (ooit zeer goedkoop kunne kope)
                  maar het leek mij gewoon handig dat 3 in 1 gedoe..

en als er dan iets defect gaat ben je gelijk alles kwijt
                  ja daar had ik nog niet aan gedacht...

daarom daarom heb ik om jullie hulp gevraagd want zoals je kunt zien weet ik nix van het onderwerp geluid

grtzz lightzone
                  jumping is not a crime

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

US blaster komt binnenkort ook in de collectie van Intertoys en Bart Smit.
                    Teminste, zo'n gevoel heb ik altijd bij dat merk.
                    Even door sparen jongen, en dan kom je hier met je budget en kan iedereen zijn of haar aanbeveling gaan lopen doen. Gebruik ook even de zoekfunctie, zeer veel nuttige info te vinden.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• lightzone
                      • Oct 2006
                      • 261

oke bedankt iedereen voor de hulp

ik ben er zeker van dat mijn cd speler geen us blaster word omdat deze zo afgeraden word .

ik kijk gewoon nog even verder en dan zie ik wel weer

grtzzz lightzone
                      jumping is not a crime

Comment

• RonV
                        • Jul 2004
                        • 67

Originally posted by Drive inn tnt
                        Even door sparen jongen, en dan kom je hier met je budget en kan iedereen zijn of haar aanbeveling gaan lopen doen.
                        dit advies heb ik zelf een aantal jaren geleden ook gekregen, altijd in mijn achterhoofd gehouden, en nooit spijt van gehad!

Je zult dit apparaat nu best een tijd thuis kunnen gebruiken, maar na een tijdje kom je erachter dat hij niet meer aan je wensen voldoet. Zoals al eerder gezegd is hij niet geschikt voor 'on the road'. Aangezien je (aan je site te zien) een drive-in showtje hebt, zal die us-blaster na een paar keer niet meer optimaal presteren.

dus zoals al eerder gezegd, spaar liever even door; ik weet zeker dat je hier veel meer plezier van zult hebben.

ps: heb je trouwens al eens gekeken naar een dubbele cdspeler? In verhouding een stuk goedkoper dan 2 tabletops. Kijk bijvoorbeeld eens naar een (2ehands) numark cnd25. Dit kun je dan weer mooi op je TEC aansluiten.

succes!
                        DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!

Comment

• lightzone
                          • Oct 2006
                          • 261

ik ga wel weer eens een keer langs mijn dealer om te kijken of hij iets heeft staan
                          jumping is not a crime

Comment

• Ralph Hees
                            • Nov 2005
                            • 183

Ik raad je sterk af om uberhaupt US-Blaster te kopen. Mijn mening is niet uit de lucht gegrepen, een vriend van mij heeft deze: US Blaster - Products
                            Hij heeft hem op een half jaar 6x terug kunnen sturen vanwegen verschillende fouten, lcdscherm dat het niet meer deed, lades die niet meer open gaan etc. En er is zelfs een van de 2 lades uitgevallen op een feest en hij is toen verder moeten gaan met een dvd in plaats van de 2e lade.
                            De dealers zijn niet tevreden over de dubbele cd-spelers van US-Blaster. Maar de enkele zouden ze nog nooit problemen hebben gehad.

Kortom: NOOIT US-BLASTER! Als er een plaats is waar een geluids instalatie staat en er staat iets van dit merk, neem ik meteen eigen spullen mee en als dat teduur is doe ik het niet. Ik weiger om met US-Blaster te werken en dat adviseer ik iedereen om dat ook te doen.

Comment

• laserguy
                              • Jun 2003
                              • 2755

Kortom: NOOIT US-BLASTER! Als er een plaats is waar een geluids instalatie staat en er staat iets van dit merk, neem ik meteen eigen spullen mee en als dat teduur is doe ik het niet. Ik weiger om met US-Blaster te werken en dat adviseer ik iedereen om dat ook te doen.
                              Beetje overdreven reactie. Heb er samen met collega's een aantal van verkocht aan mensen die een paar keer per jaar eens een familiefeestje doen en die vinden het een reuze aanwinst voor dat geld. Voor het geld zijn dit leuke toestelletjes (ik heb het over dit model). Slecht zijn ze niet maar zo goed als de recente JB kwaliteit is het ook niet dus -> thuisgebruikers en occasionele/would be DJ's kunnen er hun voordeel mee doen.
                              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...