Usb 7320

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

ik ga ook geen us blaster ding kope

maar wat denken jullie hiervan???

Kapaza.be > Muziek en instrumenten > DJ-sets > Aangeboden: Cd 560 van jb systems te koop

dat is bij mij in de buurt
    jumping is not a crime

Comment

• Ralph Hees
      • Nov 2005
      • 183

Originally posted by laserguy
      Beetje overdreven reactie. Heb er samen met collega's een aantal van verkocht aan mensen die een paar keer per jaar eens een familiefeestje doen en die vinden het een reuze aanwinst voor dat geld. Voor het geld zijn dit leuke toestelletjes (ik heb het over dit model). Slecht zijn ze niet maar zo goed als de recente JB kwaliteit is het ook niet dus -> thuisgebruikers en occasionele/would be DJ's kunnen er hun voordeel mee doen.
      Ja oke, het is misschien een klijn beetje overdreven, maar als ik het doe wil ik het goed doen en niet na een paar uur dat een kant uitvalt en dat soort problemen.
      Het is misschien wel goedkoop, goedkope rommel. Serieus, ik heb gezien en gehoord wat hun oplossingen voor de problemen waren, daar word je gewoon niet goed van. Ik heb een paar jaar geleden ook gedacht om een US-Blaster cd-speler te kopen. Achteraf gezien ben ik echt blij dat ik hem niet heb gekocht. En die vriend van me die wil zo snel mogelijk van het apparaat af (zogauw hij geld heeft voor een nieuwe).

Ik zal eens een voorbeeld van een oplossing noemen.
      In de cd-speler van die vriend was een motor om de lade open te maken kapot gegaan, die werd terug gestuurd en hij kreeg een nieuwe. Dit is 4x zo gegaan. De 5e keer deden ze wat schuim tussen de veer en dat hield natuurlijk niet. De dealer had zelf een ander veersysteem in het apparaat gezet. Daarna ging het even goed, totdat de led verlichting achter het lcd scherm weg viel. Alweer opgestuurd en kreeg weer een nieuwe die de dealer nakeek en hij had het veersysteem verplaatst van de oude naar de nieuwe en een weerstand tussen de leds gezet, omdat ze teveel volt kregen.

Die opmerking vonden jullie misschien een beetje overdreven, maar nadat ik heb gezien wat zij aan oplossingen voor de problemen in hun apparaten hebben denk ik, zon merk wil ik nooit mee werken, dat is gewoon vragen naar problemen.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Dit kan natuurlijk geen oplossing zijn en dat LED-achtergrondverlichting uitvalt door teveel stroom? Je gaat er toch vanuit dat een ontwerper van een CD-speler minstens de waarde van een voorschakelweerstandje kan berekenen?
        In ieder geval heb ik voor de thuismarkt er nog geen problemen mee gehad (ff hout vasthouden).
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Dap en JB systems copieƫren gewoon de producten van de betere merken in de branche.
          US blaster doet dit ook alleen dan met goedkopere materialen. Slechten weerstanden/schakelingen etc etc etc.
          (Je leest het goed NOG slechter dan dap en JB)
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...