Mpa F.E.L.I.X 15/3'' vs. Dap K-115

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RenéE
    • Oct 2006
    • 291

Het beste standaard niet groundliften, dus in het standje waarin die 2 tekentjes verbonden zijn. Wanneer je last krijgt van aardlussen kun je er evt. aan denken om de groundlift aan te zetten.

Je versterker zoals gezegd ook altijd op een geaard stopcontact gooien. Waarschijnlijk was de schok die je kreeg wat opgebouwde statische elektriciteit, dat zal in dat geval ook wel grotendeels over zijn.

Comment

• Judas
      • Aug 2006
      • 51

De versterker gaat met carnaval op een wagen.. en daar staat hij dan aangesloten op een agregraat (Ik weet niet of ik dit goed type).
      moet er dan nog wat anders aan gebeuren. want daar zit namelijk geen aarde op.

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Zorg voor een goede gestabiliseerde aggregaat (de meeste die je huurt bij Boels e.d. zijn dit wel, even navragen dus).. Neem een ruime, voor een palladium 1600 zou ik toch zeker al een 2,5 kW'er nemen, beter te ruim...

Voor aarde, nooit echt opgelet hoe dit gebeurd.. De aggregaats die ik huurde hadden geen pen (voor in de grond) meegeleverd, maar verder heb ik ook nooit problemen gehad met aggregaten..
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Een aardpen en een carnavalswagen gaat meestal niet samen....of je moet een onwijs lange daard aan je aardpen bevestigen, verder een aggregaat ( mooie verspreking van een lieve presentatrice ooit: "deze aggregator wordt aangeboden door...."
          vermogen van een aggregaat druk je dus uit in KVa ( nu kan het zo zijn dat ik de kleine en grote letters door de war haal, maar corrigeer me aub!)

Comment

• Judas
            • Aug 2006
            • 51

dankje wel..
            ik had erover gedacht om een draadje aan de kast van de versterker vast te maken.. en dan naar de chassis van de wagen.
            en dan loopt er een draadje naar de grond waar hij dan overheen sleept.

Mvg Joris

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Originally posted by Judas
              dankje wel..
              ik had erover gedacht om een draadje aan de kast van de versterker vast te maken.. en dan naar de chassis van de wagen.
              en dan loopt er een draadje naar de grond waar hij dan overheen sleept.

Mvg Joris
              Volgens mij heeft dat geen enkel nut... Tis geen bliksem hé.
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• jazzprr
                • Nov 2006
                • 72

Ik heb zelf vorig jaar een gehuurd setje op een carnavalswagen gezet,

Hierbij was het niet zo belangrijk om een goede aarde te hebben.

Gewoon in t stopcontact steken en droajen moar!

Grtz Harry
                Live at night,sleep at day...

Comment

• Judas
                  • Aug 2006
                  • 51

dank jullie wel.. ik weet genoeg

Comment

Working...