Feedback (fluittonen) !

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Originally posted by GuntherM
    Hij bedooelde waarschijnlijk "Sabine", http://www.sabine.com/sabine-profess...-1200-2400.htm

Hoewel hier in de topic al vermeld is hoe je met kleine middelen en trucjes de feedback kan verminderen.
    Veel succes.
    Hij heeft het toch echt over Behringer .

On topic: volgens mij, als ik je reacties zo lees, moet je je maar is goed gaan verdiepen in de geluidstechniek.
    Qua equipment zo je met een eq al een hoop kunnen doen.
    Maar met goed aan je knoppen draaien helpt op de FOH ook een hoop hoor.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

neen, de verkoper bedoelde een ander toestel warop guntherM de sabine aangaf.
      exit night into LIGHT

Comment

• Jeroen
        • Aug 2000
        • 1021

Originally posted by AngeloDJ
        Halloo,

Ik heb sinds kort afentoe last van feedback !!

Als ik met een tape artiest sta en de artiest zingt voor het front, dan heb ik welleens dat ik een rare fluit krijg ....
        en dat komt meestal vóór als de tape artiest niet echt veel volume in zijn stem heeft zitten en ik hem daardoor dus moet gaan gain'en en voor mij gevoel wordt het steeds erger na hoe meer galm ik ga gebruiken wat kan ik hier tegen doen .....

mvg Angelo
        Sorry dat ik het zeg, maar dit is natuurlijk wel een gevalletje ervaring. Ik heb in een eerder topic al geroepen dat geluid doen een vak is.
        Zonder "feedback destroyer" maar met goede apparatuur kom je echt een heel eind, laten we zeggen,... feedbackloos als de artiest de mic niet in een hoorn propt.

Goede apparatuur en verstand van zaken, doe een cursus of ga in de leer bij een vakman en je komt echt een heel eind.
        Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• esound
          • Oct 2004
          • 193

bedoel je dit dat http://www.optogate.com/

Comment

Working...