Halloo,
Ik heb sinds kort afentoe last van feedback !!
Als ik met een tape artiest sta en de artiest zingt voor het front, dan heb ik welleens dat ik een rare fluit krijg ....
en dat komt meestal vóór als de tape artiest niet echt veel volume in zijn stem heeft zitten en ik hem daardoor dus moet gaan gain'en en voor mij gevoel wordt het steeds erger na hoe meer galm ik ga gebruiken wat kan ik hier tegen doen .....
mvg Angelo
Ik heb sinds kort afentoe last van feedback !!
Als ik met een tape artiest sta en de artiest zingt voor het front, dan heb ik welleens dat ik een rare fluit krijg ....
en dat komt meestal vóór als de tape artiest niet echt veel volume in zijn stem heeft zitten en ik hem daardoor dus moet gaan gain'en en voor mij gevoel wordt het steeds erger na hoe meer galm ik ga gebruiken wat kan ik hier tegen doen .....
mvg Angelo

Het lijkt aan de manier waarop je tegen feedback aanloopt en hier de vraag stelt, alsof je echt nog eens een paar basiszaken moet uitgelegd krijgen.
Ik ben als muzikant net iets te vaak tegen geluidsbedrijven aangelopen waar je als studieobject/uitprobeerpoging dienst doet in plaats van als klant die een klus uitbesteed.

Comment