Rookmachine defect na reiniging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renebiemans
    • May 2006
    • 156

Rookmachine defect na reiniging

Ik ben bezig geweest mijn rookmachines te reinigen met azijn na advies van een topic op deze site. Nu heeft mijn rookmachine het begeven nadat onder het reinigen. Ik denk dat dat komt omdat ding misschien zo vies was en dat dus nu wat verstopt zit. De rookmachine kan de vloeistof niet goed maar aanpompen na heel vaak knop in drukken en weer uit drukken doet hij het soms wel weer. Wat kan ik het beste doen?

P.s. mijn andere rookmachine heeft het gelukkig niet begeven na reiniging
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

wanneer je gebruik maakt van gedemineraliseerd water met azijn moet je gewoon nog ff gas geven.

heb het meermalen gezien dat het er opeens "uitschiet" en hij met een flinke pluim smerige rook ontstopt en schoon is..

was wel nodig in ieder geval
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Staaf
      • Feb 2003
      • 398

Waarschijnlijk zit de kop verstopt, die kan je losdraaien met een gepaste sleutel. Daarna rookmachine flink laten doorblazen zonder kop zodat al het vuil wegkan. De kop gewoon met een naaldje of iets dergelijks vrijmaken.
      Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• renebiemans
        • May 2006
        • 156

De rookmachine werkt nu weer gelukkig. Ik heb hem eerst zonder kop gereinigd nu. En daarna een andere kop er op gedraait van mijn andere rookmachine. Ik ga zometeen die oude kop even schoonmaken kijken als hij het dan beter doet.

Edit:
        Met oude kop doet hij het nu ook weer.
        Last edited by renebiemans; 23-05-06, 10:58.

Comment

• timcroese
          • Jun 2006
          • 12

mijn rookmazine heeft het vandaag begeven
          het was een antari 80z
          eerst gereinigt toen kwam der al niet bar veel meer uit en nu helemaal uit elkaar gehaald en alles doorgeblazen 4en nu komt er helemaal niks meer uit

nu maar een nieuwe alleen wil er 1 hebben die iets meer rook geeft hebben jullie tips?

gr tim
          Last edited by timcroese; 04-06-06, 14:03.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

Originally posted by timcroese
            mijn rookmazine heeft het vandaag begeven
            het was een antari 80z
            eerst gereinigt toen kwam der al niet bar veel meer uit en nu helemaal uit elkaar gehaald en alles doorgeblazen 4en nu komt er helemaal niks meer uit

nu maar een nieuwe alleen wil er 1 hebben die iets meer rook geeft hebben jullie tips?

gr tim
            De JEM Magnum 800...

Open dr maar een apart topic voor
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

Comment

Working...