Set up Beginende drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blaster
    • May 2005
    • 14

Oke bedankt voor de tip. ik heb voor deze 2 scan's € 65,- p/st betaald 98% nieuw en ze doen het erg goed vind ik je kan ze makelijk 3,5mt hoog hangen en de gobo's zijn nog erg scherp.

Groeten Teun
    Qsc , Tracktor-Dj , Hq = Full Range Drive-in

Comment

• revolution
      • Mar 2006
      • 45

Originally posted by Blaster
      ....Somige dingen heb ik met een afstandsbediening op van die stekers aangesloten zo als de srobe als dat een hele avond staat te kniperen....
      Wat bedoel je met afstandsbediening? Wat voor iets gebruik jij dan?
      Greatz Revolution!!!!!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
        • Nov 2005
        • 950

Originally posted by revolution
        Wat bedoel je met afstandsbediening? Wat voor iets gebruik jij dan?
        Ik denk dat onze vriend een schakelpack bedoelt...
        MEEO Audio Licht Rigging,
        Mark van der Werff
        Groningen

Comment

• vdm-producties
          • Mar 2006
          • 37

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
          Ik denk dat onze vriend een schakelpack bedoelt...
          laten we het hopen het kan ook zijn dat het staat aangesloten op een klik aan klik uit die in iedere bouwmarkt te koop is

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

Op naar newbie forum
            Vitality Show

Comment

• mac tecson
              • Feb 2006
              • 348

Aardig setje heb je.
              Ik zou als eerste voor beter geluid zorgen en dan pas naar bijv een tweede 4-bar gaan kijken. Met dit licht kom je best toe op kleine locaties.
              Ik zie trouwens wel een RMX 850 in je lijstje staan. Dat vraagt om betere speakers. Die versterker kan een behoorlijke bak herrie maken. Pas nog 4 maal Mach 82i op gehad als monitor. Draaide lekker.
              Je zou bijvoorbeeld twee maal Behringer B1220 of B1020 kunnen nemen. Die kunnen prima op die RMX draaien. Daar kun je toch zeker 100 man mee bereiken; alleen kom je dan weer licht te kort, maar het is altijd fijn om wat over te hebben op je PA.

Comment

• HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 650

Ik vind het setje, voor iemand die net begint, helemaal zo slecht niet.Zeker voor de doelgroep die je ermee wilt bedienen. Ik zou proberen om hier of daar eens te draaien, wat geld te verdienen en dan inderdaad betere speakers prio geven. Er is veel leuk spul te koop, ook tweedehands. Je verbaast je wat mensen soms, hobbymatig, kopen en vervolgens nauwelijks gebruiken.

Eenheid in je licht kan later gebeuren. In ieder geval succes ermee.

Comment

• Dj-Sjors

Ik zou eerst gaan voor beter geluid ja: Al gedacht aan dubbele cd speler: Numark CDN-35 is een mooi ding niet al te duur. En nieuwe topjes en later basboxen eronder maar of je met die behringer de 100 man haalt dat weet ik niet.. kijk anders eens naar Dap X-12 of X-15 met X-15hl er onder zijn fijne boxen...en anders Ax-12 en Ax-18b ook van Dap

Comment

• mac tecson
                    • Feb 2006
                    • 348

De Behringer site geeft aan dat met 2 B1020's 100 man te halen is. Daar twijfel ik ook wel een beetje aan, maar met die B1220 zul al een heel eind komen

Comment

• Dj-Sjors

Het ligt er natuurlijk ook aan de grote van de zaal. Als je een heel klein zaaltje hebt met 100 man. Of een hele grote zaal met 100 man

Comment

Working...