Senh ew-135 of 145 G2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Showband, dit is super , jij gaat me NU of MORGEN vertellen WAAR die Bewuste sennheisers gebruikt worden
    Geen gezever
    Ik wil nu firma's zien en horen die deze gebruiken voor zang
    Greetz
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

"je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken"

ner·gens (bw.) 1 op of in geen plaats 2 met een bijwoord ter vervanging van een voorzetsel met 'niets'
      Ik laat je per omgaande drie videos zien uit wembly dat hitartiesten er doorheen zingen (vorige pagina) en je respondeert met " jij gaat me NU of MORGEN vertellen WAAR die Bewuste sennheisers gebruikt worden " ????????

"je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken"
      Dat is stemmingmakerij dat ga ik je zeker even vertellen. En die gentse feesten vind ik prima voor je. Weet je trouwens dat de meest gebruikte compressors/gates op europese podia behringer zijn? Wat zou "de meest gebruikte" bewijzen?

Dit verhaal "dat geen enkele firma ze gebruikt" hou je trouwens in een thread waarin inmiddels al 6 professionele gebruikers melden die dingen te gebruiken. Wat wil je nu eigenlijk? Je onbenul spuien?
      Last edited by showband; 15-07-07, 22:49.
      lekker belangrijk!

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Sorry, bericht verwijderd , ik werd even kwaad met dat gezever
        sis
        Last edited by sis; 16-07-07, 01:04.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Sis,

Inhoudelijk behoort een moderator zich niet in een discussie te mengen, dat zal ik dan ook niet doen!

Wel een vriendelijk verzoek om inhoudelijk te reageren en niet alleen maar te strooien met one liners en ongefundeerde oprispingen.

"Dit merk is niet goed meer , punt andere lijn"
          Vriendelijk verzoek aan de lezers om dit te lezen als: "naar mijn mening maakt Sennheiser geen goede producten meer"

Kortom: druk je zorgvuldig uit, dat maakt je bijdrages in ieder geval minder lachwekkend!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• shure-fan
            • Sep 2003
            • 1046

Originally posted by sis
            MAAR je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken
            sis
            ik zal meteen ook een reden vertellen waarom je sennheiser ew weinig ziet op grote podia / festivals.

bij grote podia / festivals en dergelijke waar veel draadloos in de lucht hangt (award shows, pinkpop / lowlands noem maar op) word ampco vaak gevraagd om daar de verzorging te doen op het gebied van geluidsversterking,

Ampco neemt dan een x aantal shure uhf R microfoons mee en worden daar terplekke ingeregeld door 1 persoon die verantwoordelijk word gesteld voor alle draadloze audio oplossingen (mic's en in ear).

Wanneer een band of tape artiest daar aankomt bij dat evenement onderschept de zendertechnicus van Ampco met de boodschap dat "wegens het vele draadloze verkeer in de lucht de zender van de artiest niet gebruikt wordt, maar een vervangende krijgt van ampco"
            de artiest kan hier alleen maar mee akkoord gaan want anders dient de artiest met een draadje te zingen.

Wanneer de artiest de volgende avond weer als tape artiest staat te spelen kun je er bijna wel vanuit gaan dat ie met een ew zender staat te zingen.
            Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

Originally posted by moderator
              Sis,

Inhoudelijk behoort een moderator zich niet in een discussie te mengen, dat zal ik dan ook niet doen!

Wel een vriendelijk verzoek om inhoudelijk te reageren en niet alleen maar te strooien met one liners en ongefundeerde oprispingen.

Vriendelijk verzoek aan de lezers om dit te lezen als: "naar mijn mening maakt Sennheiser geen goede producten meer"

Kortom: druk je zorgvuldig uit, dat maakt je bijdrages in ieder geval minder lachwekkend!
              Mijn welgemeende excusses moderator .
              Het is en het blijft een algemene discussie, sennheiser kom ik nooit tegen , ik weet niet hoe het bij jullie in het hoge noorden zit , maar bij ons NIET !
              Dit is een vaststelling waar wij of ik niet omheen kan
              sis

Comment

• trinityXXIV
                • Jun 2007
                • 25

Originally posted by sis
                Mijn welgemeende excusses moderator .
                Het is en het blijft een algemene discussie, sennheiser kom ik nooit tegen , ik weet niet hoe het bij jullie in het hoge noorden zit , maar bij ons NIET !
                Dit is een vaststelling waar wij of ik niet omheen kan
                sis
                Hey sis,

Was je op Rock Werchter? Keane? My chemical romance? Lilly Allen?
                Enfin, dat zijn er toch die ik me op 't eerste zicht herinner met een draadloze Sennheiser.

Grtz,
                Kris.

Comment

• DJ nn
                  • Jun 2006
                  • 489

Originally posted by sis
                  Jongen toch , ga eens even normaal doen
                  Gisteren op de Gentse feesten ( Het grootste evennement in Europa ) De meeste gebruikte microfoon op alle podia is de SM 58
                  Sorry hoor , nu ga jij met niet vertellen wat
                  Gisteren (2de dag dus) heb ik niet zo veel SM 58's gezien.
                  Er waren best veel andere micjes hoor.

Ik steun wel het feit dat de shure's veel worden gebruikt.
                  Daarintegen sennheiser kom je ook zeer vaak tegen hier in belgië.

Zal eerder liggen aan welk bedrijf het geluid verzorgd.
                  Allemaal dezelfde mic's zijn toch ook mooier dan 10 verschillende ?
                  De "gewone mens" gaat dat zien, niet horen/weten. Dus als die sennheiser mooi klinkt gebruik je die gewoon. (zo denk ik erover in't algemeen)

grtzz DJ nn
                  ... the sound of silence...

Comment

• showband
                    • May 2001
                    • 4516

Er is een leuke thread bezig waarin allemaal sitemembers apparatuurlijsten laten zien:
                    http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...en-beheer.html

Daar zie je de shures en sennheisers broederlijk naast beyer, AKG en audio technica staan. Opvallend is dat de meeste professionals op deze site gewoon een prima "mixed bag" met verschillende merken in de koffer heeft.

Je merkt dat bepaalde types begrijperlijkerwijs bijna overal te zien zijn. En soms wat exotische uitstapjes.

Opvallend weinig aanwezig is EV trouwens. Die toch hele mooie modellen maakt.
                    lekker belangrijk!

Comment

• shure-fan
                      • Sep 2003
                      • 1046

kunnen we weer ontopic gaan?
                      Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• trinityXXIV
                        • Jun 2007
                        • 25

Ik heb zelf een ew 165 G2. Ben ik zeer tevreden van! En nee, nog geen feedbackproblemen gehad. Maar hell, nu ben ik weer offtopic bezig, zeker?

Enige (kleine) minpuntje (en da's ook al gezegd, denk ik): die draadloze Sennheiser mics hebben onderaan zo'n beschermkapje (voor de on-off en zo te regelen). Maar als je de mic in een statief zet, en je trekt hem er langs voren uit (zoals met elke andere mic), wil dat beschermkapje wel eens loskomen en zoek geraken... En dan ben je nog zo voorzichtig geweest met je materiaal ...

Grtz,
                        Kris.

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

Originally posted by shure-fan
                          kunnen we weer ontopic gaan?
                          Hoezo ontopic
                          sis

Comment

• Peter Vanhove
                            • Jun 2002
                            • 347

Als verantwoordelijke geluidstechnicus van een van de pleinen op de Gentse Feesten kan ik je toch mededelen dat wij de Sennheiser 945 en de EW-550 met 945 koppen als standaard zangmicrofoons gebruiken. De enige keer dat er een Beta 58 gebruikt word, is als de artiest of de mixer er speciaal om vraagt.
                            Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• sis
                              • Jul 2003
                              • 3305

Originally posted by Peter Vanhove
                              Als verantwoordelijke geluidstechnicus van een van de pleinen op de Gentse Feesten kan ik je toch mededelen dat wij de Sennheiser 945 en de EW-550 met 945 koppen als standaard zangmicrofoons gebruiken. De enige keer dat er een Beta 58 gebruikt word, is als de artiest of de mixer er speciaal om vraagt.
                              Ja dat weet ik .
                              je hebt mij ooit eens verteld dat je : draadloos : 99 sennheisers verkoopt, daarentegen 1 shure ...
                              Althans zo heb jij het verteld, klop toch hé Peter ?
                              sis

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

tower of power : eigen mikes bij zich...

Comment

Working...