Senh ew-135 of 145 G2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundmaster
    • Mar 2006
    • 23

Senh ew-135 of 145 G2

hallo,,

heeft er iemand ervaring met de sennheiser ew-145?of foto's? Ik zou die mischien in de toekomst willen aanschaffen voor mijn drive-in show.
    ..
  • Devotion
    • Feb 2005
    • 82

Foto's heb ik een heleboel: klik
    Ben je nog cool als je heet bent ???

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

Yup, is erg netjes voor het geld. Maar wat wil je met foto's???
      De groeten => Micha

Comment

• jeroen01
        • Jan 2006
        • 45

Sennheiser EW135 G2

hallo,

ik heb net 2 sennheiser ew15 g2 handhelds besteld, mijn vraag is of er iemand is die deze microfoons in het bezit hebben en hoe het ze bevalt, ik kan namelijk nergens revieuws vinden,

groet jeroen

Comment

• daantje
          • Aug 2004
          • 265

Ik heb nu een aatal keren met de G2 serie gewerkt en ben absoluut tevreden. Ontzettend goede ontvangst en niet storingsgevoelig.
          Ik vind de displays op ontvanger en handheld heel erg verbeterd en duidelijker geworden ten opzichte van de oudere serie. van mijn kant uit alleen maar lof.
          mvg
          Daniël
          can you feel the light [:)]

Comment

• shure-fan
            • Sep 2003
            • 1046

prima spul hoor... heb zelf de ew145 g2 al 3 jaar en bevalt nog steeds erg goed
            Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• rolanddeg
              • Nov 2004
              • 337

Momenteel heb ik voor een theaterproductietje de 'classic' EW100 en EW100 G2 serie naast elkaar draaien... (865 koppen erop), prima spul dat G2!!! Zuinig met de batterijen, goede ontvangst, lekker zuiver. En uiteraard de leuke 'gadget' functies, namen geven enzo. Ik kan me al voorstellen hoe de set met E835 kop erop zal klinken gezien m'n ervaringen met de 835, die ook elders op het forum te lezen zijn. Voor de simpele dingen héél goed bruikbaar, wil je hem voor kritischere dingen qua zuiverheid en openheid inzetten zou ik de microfoon met E845 kop overwegen. EW865 is leuk voor microfoontechniekloze mensen... Maar hij wil nog wel is ploppen in het laag als er een beetje hard in gezongen wordt.

Ook heb ik vrij regelmatig een setje G2 draadloze gitaarsystemen mee: ideaal. Ik hoor het verschil niet tussen bedraad en draadloos. Ook ongelofelijk zuinige bodypacks, eens per 3 shows de batterijen is vervangen. Niets dan lof over G2.

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2139

Ik heb ervaring met de EW165 reeks. Daar heb ik toch maar gemengde gevoelens bij. Op de ene productie geven ze in mijn oren dan toch, een perfecte klank, gaan de batterijen lang mee en heb je geen last van storingen. Op de andere productie, heb je RF storing tot en met , willen batterijen niet langer meegaan als een avond(zijn nogthans dezelfde!) en kraken ze soms bij hard insturen. Die dingen staan nogthans op -30db en oversturen niet op de ontvanger

Ik vind het wel leuke microfoons, maar soms geven ze mij echt grijze haren( en moet nog 22 worden ).

Misschien dat die dingen veel vermogen vragen wanneer er veel RF storing in de omgeving is...? Dat is dan toch al een verklaring waarom die batterijen( Duracell niet oplaadbaar) een pak minder lang meegaan als de andere keer.

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• GvH-E
                  • Feb 2007
                  • 122

Genoemde typen mic. zijn uitstekend in relatie met de prijs en voldoen goed. Wanneer een batterij wat eerder leeg is is de batterij niet optimaal vers of vol geweest. Type alkaline toepassen. Heeft niets met storing te maken.
                  En wanneer je een mic. van dichtbij zeer luid "bespreekt" moet de instelling op de microfoon anders zijn dan bijv. op een lessenaar op 40 cm spreekafstand.
                  Wat betreft de storing, je moet voortijdig een schoon kanaal uitzoeken, een storing van extern is altijd mogelijk en heeft niet direct met de kwaliteit van de mic. te maken. Conclusie: een goede keuze. GvH-E

Comment

• soundmaster
                    • Mar 2006
                    • 23

Hallo,

Ik ben van plan om de ew145 te gaan aanschaffen voor mijn drive-in. Is het moeilijk om zoon sennheiser in te stellen kwa [FONT='Times New Roman']frequentie[/FONT]? En hebben jullie vaak last van storingen op zenders?

Groetjes Marnix
                    ..

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4524

Ik draai momenteel met 5 ew300 en 3 ew100 systemen tegelijk. (+1x AKG 40)
                      Geen problemen.
                      lekker belangrijk!

Comment

• rolanddeg
                        • Nov 2004
                        • 337

Originally posted by marnixpullens
                        Hallo,

Ik ben van plan om de ew145 te gaan aanschaffen voor mijn drive-in. Is het moeilijk om zoon sennheiser in te stellen kwa [FONT=Times New Roman]frequentie[/FONT]? En hebben jullie vaak last van storingen op zenders?

Groetjes Marnix
                        Totaal niet... Het wijst zichzelf, en anders weet de handleiding ook wel raad. Het menu is dusdanig simpel dat je hem binnen 20 seconden door hebt. En je stelt je frequentie 1 keer goed in en als het goed is hoef je er in jouw geval nooit meer naar om te kijken. Ik dacht trouwens dat de frequentie standaard al op 800.100 staat ingesteld, maar dat weet ik niet zeker.

Maar eerlijk gezegd pas ik de Sennheisers voornamelijk op dezelfde locatie toe: het theater waar ik werk. En daar heb ik nog nooit ene storing gehoord, terwijl er hier toch Digitenne in de lucht zit!
                        Last edited by rolanddeg; 04-06-07, 11:41.

Comment

• soundmaster
                          • Mar 2006
                          • 23

Hallo,

Ik zou denken dat het wel moeilijk is maar valt dus mee... Nog even een vraag ik zit te twijfelen tussen de Ew-145G2 en de Ew-1945G2 welke van die 2 adviseren jullie mij? Ik ga hem voor mijn drive-in gebruiken. Alvast bedankt

Groetjes Marnix.
                          ..

Comment

• rolanddeg
                            • Nov 2004
                            • 337

Voor een drive-in zijn beide denk ik wel geschikt. Het verschil is dat er op de 145 een Sennheiser E845 kop zit en op de 1945 een E945 kop. Maar de E945 kop heeft een veel mooiere klank (is mijn mening) dan de E845.

Aangezien beide draadloze systemen even duur zijn zou ik zónder twijfel voor de Ew-1945G2 gaan!

Groeten, Roland

Comment

• soundmaster
                              • Mar 2006
                              • 23

Oke..

Heeft er nog iemand ervaring met de Ew-1945G2? Zitten er veel nadelen aan deze set?

MvG marnix
                              ..

Comment

Working...