Senh ew-135 of 145 G2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4516

Ik heb er al een jaar twee in gebruik.
    Nooit problemen mee gehad.

Doen ook ERG lang met batterijen.
    setje oplaadbaar 2700mAh NiMh gaan meer dan 2 optredens mee...
    lekker belangrijk!

Comment

• soundmaster
      • Mar 2006
      • 23

...

Ik heb de ew-1945 getest en vergelijken met de ew-135 ik moet eerlijk zeggen het verschil was niet te horen rondzingen deden ze ook niet! De verkoper gaf ook toe dat er geen verschil te horen was. Het uiterlijk van de ew-135 vind ik ook mooier ( De kop dan ) dus denk dat ik de ew-135 ga aanschaffen. Wat vinden jullie?

MvG Marnix
      ..

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4516

als JIJ ze hetzelfde vind klinken zou ik voor de goedkoopste gaan natuurlijk.

Ik ben het niet eens dat de 945 en 835 kop hetzelfde klinkt. Maar dat kost gelijk wel pegels.
        lekker belangrijk!

Comment

• soundmaster
          • Mar 2006
          • 23

He,

Ik heb maar gewone kleine drive-in, En soms iemand die zingt praat dan is de ew-135 toch al voldoende lijkt mij?

MVG marnix
          ..

Comment

• rolanddeg
            • Nov 2004
            • 337

Ruím voldoende.

Comment

• soundmaster
              • Mar 2006
              • 23

Eigenlijk om hem eens van alle kanten te zien. Wat ik inmiddels al in het echt heb gedaan. Excuses hiervoor... Is het verschil tussen een Ew-135 en een Ew-145 goed te horen? En is het verstandiger om een ew-145 te kopen omdat ik daar over een paar jaar nog plezier aan heb? En kan je der ook voor later zangers/zangeressen goed mee versterken?

Groet marnix
              Last edited by soundmaster; 01-11-09, 12:15.
              ..

Comment

• rolanddeg
                • Nov 2004
                • 337

Nou, aangezien het beide zangmicrofoons zijn moet het met alle2 wel lukken he... Voor kleinere producties gebruik ik vaak een E835 mic (de bedrade versie van de EW135 dus) en daar is prima mee te werken. Maar de 145 klinkt iets ruimtelijker en opener... Ik vind hem mooier klinken.

Maare, werd dit onderwerp ook al niet hier besproken:
                http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...w135-g2-2.html

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Onderwerpen even samengevoegd.
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Lukas
                    • Jan 2007
                    • 7

Heeft iemand ervaring met de Sennheiser
                    ew 365-D G2 ???

ik ben van plan om 9-10 van deze kopen en samen tegelijk gebruiken met 2 andere wireless systemen,

mijn vraag is of het kan met zoveel wireless mics tegelijk?

en of de ew 365-D G2 goed is voor zang?
                    ik had bedacht om alles in 1 rack te monteren plus fisher-oplader,

is dit voldoende of heb ik nog iets extra nodig? :]

Comment

• soundmaster
                      • Mar 2006
                      • 23

Hoi,

Even nog terug te komen op de ew-145g2 vs de ew-1945g2. Ik heb een hele dag mogen werken met de ew-1945g2 en hij zij dat het zeker geen miskoop is en hij zelf zou voor de 1945g2 gaan. Kwa klank is de 1945 erg mooi! Conclusie je kan een microfoon het best kiezen door hem goed te testen. Ik ga de ew1945g2 aanschaffen. Bedankt voor jullie reacties!

Groet
                      Last edited by soundmaster; 16-09-10, 23:08.
                      ..

Comment

• shure-fan
                        • Sep 2003
                        • 1046

@ lukas:

10 draadloze systemen in een rack is prima te doen, en kan ook prima naast elkaar werken,

Wat ik je nog wel aanraad is om een (lees: meerdere) antenne distributie systemen te kopen van sennheiser, je zou hiervan dan 3 nodig hebben (1 unit kan 4 ontvangers aan) en dan om het af te maken nog 2x een richt antenne van sennheiser erbij. kost wel wat maar heb je ook zeker wat

verder over je rack indeling

bovenaan een fiskeramps racklight
                        daaronder 2x antenne aansluiting (bnc)
                        daaronder de 10 g2 systemen
                        daaronder de fisher lader
                        daaronder 2x een racklade van 2 he (1 (of 2) lade(s) voor de zenders en 1 voor je bekabeling / batterijen enzo)
                        daaronder een patch paneeltje waar de xlr-ren van de zenders eruit komen en waar een powercon ingaat samen met een powercon uitgang

De antenne distributie lekker achterin het rack hangen zodat die uit het zicht zijn (je kunt ze ook aan de voorkant erin plaatsen als je dat handiger vind)

en misschien nog een extra setje oplaadbare fishers (spare je weet maar nooit)

Waar ga je de set eigenlijk voor gebruiken?
                        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

Originally posted by marnixpullens
                          Hoi,

Even nog terug te komen op de ew-145g2 vs de ew-1945g2. Ik heb een hele dag mogen werken met de ew-1945g2 en hij zij dat het zeker geen miskoop is en hij zelf zou voor de 1945g2 gaan. Kwa klank is de 1945 erg mooi! Conclusie je kan een microfoon het best kiezen door hem goed te testen. Ik ga de ew1945g2 aanschaffen. Bedankt voor jullie reacties!

MvG Marnix Pullens.
                          MAAR je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken
                          sis
                          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• showband
                            • May 2001
                            • 4516

Sis hou eens op met idiote verhalen.
                            Ik vind het best dat wij twee het niet eens zijn maar wat je hierboven beweerd is gewoon NIET waar.

Sennheiser zou ook gewoon failliet gaan als niemand de microfoons zou kopen die ze maken.

als je gewoon naar het londen concert van Live Earth had gekeken had je gezien dat 3/4 van de aanwezige vocalisten met sennheiser wireless microfoons stond. En niet de modellen uit het topsegment! Dat zal vast zijn omdat jouw SM58 beter is en de BBC er minder verstand van heeft dan jij. Maar koudweg beweren "je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken " is dus gewoon dikke bu****it.

De reden van de keuze in nederland voor SM58 is vaak genoeg bediscussieerd op deze site. En dit soort stemmingmakerij is wat mij betreft de nummer een reden dat mensen voor dat ding blijven kiezen.
                            Als je echt de groten der aarde zou volgen zou nederland trouwens volstaan met audix. En op dat gebied doen we het allemaal ineens niet.
                            lekker belangrijk!

Comment

• showband
                              • May 2001
                              • 4516

Pussycat Dolls:
                              YouTube - Pussycat Dolls - Stick With You (Live Earth)=
                              Black Eyed Peas:
                              YouTube - LIVE EARTH concert : Black Eyed Peas=
                              enz:
                              YouTube - Corinne Bailey Rae - Put Your Records On (Live Earth)=

buiten elton john, sting, Nelly Furtado, Beyonce, Stevie Nicks, Alicia Keys (schijnt met 935 te zingen op haar 500 wireless systeem. Da´s is zowat de meest gehate microfoon op deze site)

Ik zie al jaren alle tapeartiesten van nederland met sennheisers het toneel op klimmen. En daar zitten top tien in UK types tussen.

Het zal allemaal nep zijn, en niet omdat ze het mooi vinden en wat er allemaal van gevonden wordt. Maar ik haak af bij zinnen "MAAR je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken "

p.s.
                              OH ja, Ik gebruik op het toneel ze omdat na testen ze het beter deden dan de SM58´s. En ook voor meer dan 4000 man. Dus bij mijn band zie je ze ook op grotere podia. En het PA bedrijf waar ik huur heeft ze in gebruik bij al hun festivals waar iedereen er met veel plezier doorheen zingt.

je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken zeker. Dat laat je nadenken over de bron van de informatie.
                              lekker belangrijk!

Comment

• sis
                                • Jul 2003
                                • 3305

Originally posted by showband
                                Sis hou eens op met idiote verhalen.
                                Ik vind het best dat wij twee het niet eens zijn maar wat je hierboven beweerd is gewoon NIET waar.

Sennheiser zou ook gewoon failliet gaan als niemand de microfoons zou kopen die ze maken.

als je gewoon naar het londen concert van Live Earth had gekeken had je gezien dat 3/4 van de aanwezige vocalisten met sennheiser wireless microfoons stond. En niet de modellen uit het topsegment! Dat zal vast zijn omdat jouw SM58 beter is en de BBC er minder verstand van heeft dan jij. Maar koudweg beweren "je ziet hem nergens op grote podia, dat stemt toch tot nadenken " is dus gewoon dikke bu****it.

De reden van de keuze in nederland voor SM58 is vaak genoeg bediscussieerd op deze site. En dit soort stemmingmakerij is wat mij betreft de nummer een reden dat mensen voor dat ding blijven kiezen.
                                Als je echt de groten der aarde zou volgen zou nederland trouwens volstaan met audix. En op dat gebied doen we het allemaal ineens niet.
                                Jongen toch , ga eens even normaal doen
                                Gisteren op de Gentse feesten ( Het grootste evennement in Europa ) De meeste gebruikte microfoon op alle podia is de SM 58
                                Sorry hoor , nu ga jij met niet vertellen wat
                                Last edited by sis; 15-07-07, 22:40.
                                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...