Beginner - advies aanschaf geluidsset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • disckiller
    • Feb 2006
    • 136

2x Dap k112 + EP2500 669 euro
    2x dap rw12 + EP1500 449 euro

Comment

• Speakertje
      • Mar 2005
      • 462

Originally posted by vasco
      Voor de opties 1 t/m 5 kun je bij Conrad ook terecht voor Raveland trouwens, kom je onder de € 350,00 uit en optie 6 is dan binnen een halfjaar defect.
      Ben ik niet helemaal met je eens... 1 t/m 5 ok, maar 6 niet. Ikzelf kan uit ervaring spreken dat Raveland niet binnen een half jaar defect is. Heb ze zelf namelijk, ze gaan weg zie daarvoor punt 1 t/m 5 Maar heb ze 1 op een veel te lichte versterker en 2 toch best vaak in de clip en er is nog nooit iets kapot aan geweest. Licht er maar net aan hoe je ermee omgaat en of je weet wat je doet
      M.v.g. Sander
      Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
      Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

als fullrange zijn ze helemaal ruk

edit: oeps, @ bazza91 dus
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• siebrand
          • Feb 2006
          • 26

Wat zijn betere boxen?

-hq power 10 inch
          -Dap mc 12
          -Jb systems tsx12

wat zijn hiervan de betere boxen kwa prijs/kwaliteits verhuoding?

Siebrand

Comment

• MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

met die HQ-Power boxen heb ik wel eens gewerkt,
            ik vond ze een goede klank hebben, maar helaas, ze zijn wel afgerukt.
            Slecht afgewerkt, weinig aandacht aan besteed.
            MAAR voor de 250 watt versie betaal je slechts € 89!!!!!!!!!
            Versterker dr bij en klaar!
            Maar toch nemen!
            [Edit]

Even een plaatje:
            Na ruim 8 jaar met veel plezier te hebben gewerkt aan PLS Nederland hebben wij besloten onze volle focus te leggen op onze corebusiness, namelijk het installeren en onderhouden van elektrotechnische, audiovisuele en IT installaties. Het blijft mogelijk voor u als bedrijf de merken Alutruss, Antari, Eurolite, Europalms, Omnilux en Omnitronic via ons aan te […]

[\edit]
            Last edited by MEEO Licht en Geluid; 13-03-06, 08:01.
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

Comment

• siebrand
              • Feb 2006
              • 26

zou een Skytec home dj mixer een beetje overeengaan met een mc crypt 2*100 rms met 2 hq power 10 inch boxen?

Comment

• disckiller
                • Feb 2006
                • 136

[FONT=Verdana]Tja ook een skytec mixer is eigelijk niets waard, ik denk dat ik behringer dan nog wat beter is.
                Waar ik wel goede dingen over hoor zijn numark mixers, deze zijn ook niet zo duur maar net wat beter.
                Ik denk dat qua versterking toch wat zwaarders nodig heb als je 250 watt speaker wil gaan voeden.
                Ik denk dat je bij Dap voor je vesterkers op het juiste adres ben qua kwaliteit prijs verhouding.[/FONT]

Comment

• siebrand
                  • Feb 2006
                  • 26

Maar waarom is de skytec home dj mixer niets waard? ik ben op genoeg feestjes dat ze er gewoon een versterker achter hingen en draaien maar. klonk nog best ook!

Comment

• disckiller
                    • Feb 2006
                    • 136

[FONT=Verdana]De faders zijn gewoon weg k*t, binnen de kortste keren gaan ze kleven.[/FONT]

Comment

• siebrand
                      • Feb 2006
                      • 26

Wat voor versterking zou ik nodig hebben voor mijn dap mdj-215(2 stuks)??

Comment

• disckiller
                        • Feb 2006
                        • 136

Comment

• siebrand
                          • Feb 2006
                          • 26

En zou een dap club 500 een beetje draaien voor 2 dap mc-15??

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

Zou het goed erop doen moeten, 170 Watt is meer dan zat voor die MC's. Maar de club zou je al 2dehands moeten kunnen kopen, komt bij dat de club reeks niet zo hoog stond aangeschreven.. Waarom niet lekker een palladiumpje?

Ook klopt van je posts niks, eerst wil je de MC12/HQ-prut kopen, later schijn je al 2 Dap MDJ's te hebben staan en nu wil/of heb je de MC15 ??? Overigens is het allemaal hetzelfde spul, de JB TSX's zijn nog enigsinds goed, hebben iig geen piëzo.
                            Last edited by Dr. Edie; 20-03-06, 23:49.
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• revolution
                              • Mar 2006
                              • 45

Ik heb sinds kort ook een palladium, de 1200 dan wel, en ik ben er zeer tevreden over. Daarop heb ik de DAP AX-15 staan en ik vind het heerlijk klinken! Dus als ik jou was zou ik doorsparen voor toch echt wel wat beter spul, daar doe je veel langer mee!

ok, ik heb dan ook nog 2 Raveland speakers, en daar ben ik echt nog wel tevreden over! maar toch is het ergens zonde van mijn geld geweest , dus mijn advies: probeer door te sparen!

ps. blijft het alleen bij kleine feestjes en bij je thuis of wil je graag ook grotere feestjes draaien?
                              Greatz Revolution!!!!!

Comment

Working...