Tja, ik heb nog tijd zat om te beslissen wat voor een par set het word. Eerst maar mijn geld uitgeven aan scans en een controller
. En dan weer sparen voor parren. En aangezien nu het dit topic loopt hoef ik geen nieuwe meer te starten en lul ik nu ook gewoon mee. Dus... Iedereen maar dan ook echt iedereen zegt t4... Heb ik nog steeds een dillemma voor mijn dan, Break-out is goedkoper dan t4. Het is echt wat je wilt. Stel dat je een voor een break-out set gaat. Je wilt meer parren dan koop een losse 19'' dimmer 4 kanaals, je bouwt hem in je case aansluiten op de par controller. 2 break-outjes erbij en voila, ge kan weer vooruit. Maar bij een t4 koop je alleen een t4 en ben je al klaar (en een statief natuurlijk (geld ook voor het bovenstaande)). 2 * dmx erbij en 2 * 10 meter stroom en klaar is Baszza. Het is wel weer zo, voor een t4 (al wil je het goed doen) moet je weer een aparte case kopen en voor een statief niet (voor de parren weer wel, maar die cases zijn goedkoper en kleiner). Ze hebben beide hun voordelen en nadelen.....
Greetzz en cheerss
. En dan weer sparen voor parren. En aangezien nu het dit topic loopt hoef ik geen nieuwe meer te starten en lul ik nu ook gewoon mee. Dus... Iedereen maar dan ook echt iedereen zegt t4... Heb ik nog steeds een dillemma voor mijn dan, Break-out is goedkoper dan t4. Het is echt wat je wilt. Stel dat je een voor een break-out set gaat. Je wilt meer parren dan koop een losse 19'' dimmer 4 kanaals, je bouwt hem in je case aansluiten op de par controller. 2 break-outjes erbij en voila, ge kan weer vooruit. Maar bij een t4 koop je alleen een t4 en ben je al klaar (en een statief natuurlijk (geld ook voor het bovenstaande)). 2 * dmx erbij en 2 * 10 meter stroom en klaar is Baszza. Het is wel weer zo, voor een t4 (al wil je het goed doen) moet je weer een aparte case kopen en voor een statief niet (voor de parren weer wel, maar die cases zijn goedkoper en kleiner). Ze hebben beide hun voordelen en nadelen.....Greetzz en cheerss

maarj bij als je een t4 zult nemen met een dimmer dan kun je t0gh nog wel dimmen met je controller

Comment