MH 4 fun / starters vragen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freek Fokker
    • Aug 2003
    • 495

Voor 2000 eu weet ik ook wel leukere dingen te doen. Iig zou ik het nooit aan verlichting op mn kamer uitgeven, die staat namelijk bijna altijd uit.
    SR20DET

Comment

• Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

tja, naar mijn idee is msd ook niet zo geschikt voor op je slaapkamer.
      daarom kies ik voor halogeen

Greetzz en cheerss
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• BUGsy
        • Jan 2006
        • 17

ok, point taken. maar de vragen? Vind het toch wel leuk om het e.e.a. te weten te komen... en zo zijn er meerderen denk ik die net beginnen in dit wereldje.
        @freek: met mechanisch dimmen bedoel je dan met de shutter neem ik aan?
        Last edited by BUGsy; 31-01-06, 20:48.

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

en daarom begin je met dit soort vragen te stellen?? wees reeel en vraag dat wat je kunt kopen en waar wij normaal antwoordt op willen geven. 4 movingdinges op een slaapkamer........ dat ik een constructie maak van steigermateriaal voor de kelding op onze slaapkamer is als absurd volgens mij vriendin....
          "Ik zal eens vragen wat ze vind van een stel movingheads op haar nachtkastje en een setje CV LP36 als wekker"......

oja de foto's van mijn constructie en de verbouwing zal ik zo snel mogelijk plaatsen, of is dit meer voor de lounge??
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• BUGsy
            • Jan 2006
            • 17

Als je iets zinnigs te melden heb ben ik hartstikke blij met je antwoord, geez zeg. Als ik nou gewoon wat wil weten!
            En als je ten minste de moeite had genomen om alles te lezen zou je gezien hebben dat ik al lang heb toegegeven dat 4 movingheads te veel zijn, dus de volgende keer dat je iets te zeggen hebt, wees er dan zeker van dat iemand er iets mee kan!

sry mods, moest ff

Comment

Working...