Voor 2000 eu weet ik ook wel leukere dingen te doen. Iig zou ik het nooit aan verlichting op mn kamer uitgeven, die staat namelijk bijna altijd uit.
MH 4 fun / starters vragen
Collapse
X
-
-
-
en daarom begin je met dit soort vragen te stellen?? wees reeel en vraag dat wat je kunt kopen en waar wij normaal antwoordt op willen geven. 4 movingdinges op een slaapkamer........ dat ik een constructie maak van steigermateriaal voor de kelding op onze slaapkamer is als absurd volgens mij vriendin....
"Ik zal eens vragen wat ze vind van een stel movingheads op haar nachtkastje en een setje CV LP36 als wekker"......
oja de foto's van mijn constructie en de verbouwing zal ik zo snel mogelijk plaatsen, of is dit meer voor de lounge??JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Als je iets zinnigs te melden heb ben ik hartstikke blij met je antwoord, geez zeg. Als ik nou gewoon wat wil weten!
En als je ten minste de moeite had genomen om alles te lezen zou je gezien hebben dat ik al lang heb toegegeven dat 4 movingheads te veel zijn, dus de volgende keer dat je iets te zeggen hebt, wees er dan zeker van dat iemand er iets mee kan!
sry mods, moest ffComment

Comment