rookmachine

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ eac
    • Jan 2006
    • 58

rookmachine

Hallo ik ben een begint DJ en ik wil graag een rookmachine er bij hebben.
    Alleen ben ik student dus heb ik neit veel te besteden wat is het beste om mee te beginnen??
    Groetnn uit het schoone drenthe land
  • Baszza91
    • Oct 2005
    • 476

Hallo,

Geef ff aan

Wat je ermee wilt doen
    Hoeveel output min
    Wat is je budget

Anders weten wij niks en kunnen wij jou niet helpen

Greetzz en cheerss
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Nielsken
      • Oct 2005
      • 76

Hier zal snel een slotje opkomen.
      Gewoon even googlen. Zoek naar atari of kijk eens op de site van licht & geluid. Ik denk dat je geen betere voorbeeld kan hebben. Als je dan twijfels hebt over welke je nu toch zal kiezen, zullen we graag helpen.

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

Originally posted by DJ eac
        Hallo ik ben een begint DJ en ik wil graag een rookmachine er bij hebben.
        Alleen ben ik student dus heb ik neit veel te besteden wat is het beste om mee te beginnen??

Antari F80Z, leuk om mee te beginnen... als je goed zoekt vind je hem voor minder dan of rond de 50€

heb hem al een aantal jaar en heeft nog maar af een toe een klein gebrekje dat zichzelf na een tijd wel oplost

greetzzzzz
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• DJ eac
          • Jan 2006
          • 58

Ik zoek gewoon een rookmachine voor een beginner op een kamer of op kleine feestjes van 200 man
          mijn budget ligt rond de 50 euro

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

Dan is de F80-Z de oplossing voor jou... Vergeet wel geen rookvloeistof mee te bestellen!
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• VERVALLEN

Originally posted by DJ eac
              Ik zoek gewoon een rookmachine voor een beginner op een kamer of op kleine feestjes van 200 man
              mijn budget ligt rond de 50 euro

Kleine feestjes van 200 man ???
              Ja hallo.... dan raad ik je zowiezo de antari f80-z AF!!! Dit is een rookmachine geschikt voor even op een kamer garage wat te roken, maar voor feestjes zou ik deze zeker niet aanraden! Pompen zijn snel stuk van dit type, en ze zijn ook voorzien van slecht verwarmingselement. Alsook de thermostaat die erin zit laat kwaliteit van zijn slechte kant zien!
              Het toestel oogt mooi, heeft een mooie behuizing, ... Maar ik denk dat de behuizing ervan duurder is dan de inhoud!

Spaar even door en koop een ander merk aub! Neem bijvoorbeeld de magnum 550 van martin ( +/- €130 incl 9,5 liter ZR pro mix)

Of nog beter de magnum 800. Deze is elektronisch geregeld en beschikt over debietregeling. Zo kan je uw rook aanpassen aan kleine en grotere feesten. De magnum 800 kost dacht ik rond de € 250

Greets

Comment

• Ahmed Al Dayri
                • Oct 2005
                • 354

Ben het helemaal met LJ-Martin eens, de magnum 800 is een leuk rokertje voor z'n geld (200 euro als je goed zoekt)
                Last edited by Radar; 18-01-06, 23:19.

Comment

• spd
                  • Jun 2005
                  • 68

Ik heb zelf hier ook een Antari Z-80F Thuis staan. Het is leuk voor de kleinere feestjes, maar ik wil toch graag een rookmachine met meer output voor de grotere feesten. Ik heb hem nu dikke 2 jaar en heb er nog nooit iets mee gehad. Ook verbruikt hij zeer weinig rookvloeistof! Alleen als je er grotere feesten mee wilt ben je er dus snel op uitgekeken!

Comment

• Ahmed Al Dayri
                    • Oct 2005
                    • 354

Zowieso noem ik 200 man geen klein feestje,
                    en de f50 is geschikt voor, wat zal het zijn, 40 man?

Comment

• zabazz
                      • Feb 2004
                      • 83

misschien als je alleen wat rook door je effecten wil blazen dat de antari nog wel te doen is, als je echt een zaal vol wil blazen zul je inderdaad naar wat groters op zoek moeten.

Comment

• DJ eac
                        • Jan 2006
                        • 58

Is er niet iets wat onder de 100 euro ligt want ik heb namelijk geen tijd om te sparen het klassenfeest is eind maart. De rookmachine is alleen om de laser mooier er uit te laten komen.

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Als je de rookmachine eenmalig wil gaan gebruiken: huren.

Huur jezelf een Antari Z1200 of misschien zelfs een Z1500, kost je de kop ook niet en lang geen € 50,-.

Comment

• DJ eac
                            • Jan 2006
                            • 58

Ik wil graag een rookmachine hebben alleen heb ik hem in maart al nodig dus ik zit te dummen tussen eerst huren en door sparen of kopen.

Comment

• Radar
                              Moderator
                              • Jul 2002
                              • 890

Mijn tip is huren,

Dan weet je waarvoor je door moet sparen om een leuke te kopen.
                              Ik doe niet aan bijgeloof.
                              Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...