Ik heb er eens overna gedacht maar het huren van een antari z 80 kost 17,50 maar je koopt hem al voor nog geen 50 euro is het dan niet voordeliger gewoon 1 te kopen voor de eerste 2 jaar.
rookmachine
Collapse
X
-
Ik zou eerst gaan huren (z-1200 is een leuke).
Daarna rustig aan sparen voor een rookmachine, geen f80. Kun je meteen grotere zalen vullen!Comment
-
Huren!
Het is veel slimmer om eerst een rookmachine te huren. Ik heb zelf ook een Antari Z-80F en daarmee kan je echt geen zalen voor 200 man vullen. Het is gewoon een leuke rookmachine voor kleine klassenfeesten enz. Maar voor grote feesten zou ik echt een fatsoenlijke rookmachine huren zoals de Antari Z-800 van 700 watt. Dat moet voldoende zijn voor je feest. Dus mijn advies is huren en daarna sparen voor misschien wel de Z-800!
MarikComment
-
Dag DJ eac,
als je een redelijke rookmachine koopt die een leuke output geeft moet je een ventilator ervoor zetten, krijg je een veel mooier, gelijkmatig effect (niet zo,n plaatselijke mist) en je bereik achterin de zaal is ook groter.
voor de rest, een aanbeveling voor een rookmachine...tja koop een rookmachine onderkant markt ( 45.-?!) en kijk of je dit genoeg is. als het niet het geval is, kan je met kleinere feesten het apparaat mooi gebruiken.
zelf heb ik wel eens met een 700w element + ventilator 150 man in een kleine zaal van rook voorzien en ging prima.
succes met je beslissing en je evt. aankoop.
m.vr.gr. J@nsComment
-
40 man?Originally posted by Ahmed Al DayriZowieso noem ik 200 man geen klein feestje,
en de f50 is geschikt voor, wat zal het zijn, 40 man?
zeker 40 man die roken (dat is iets dat de antarie f80 niet doet!
ik heb hem een jaar gehad maar ik heb me steeds er dood aan lopen ergeren dat je na 1 minuut spuiten 2a3 minuten moest wachten voordat ie weer warm was!
het is idd leuk voor een garagefeestje of voor op een kamer maar please doe jezelf een plezier en koop em niet!(als jij feestjes voor 200 man wil draaien)
ik zou doorsparen en voor een iets grotere!Met vriendelijke groet,
Frans JansenComment

Comment