kleinste rookmachine

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Baszza91
    • Oct 2005
    • 476

Hallo,

Als je dan NOS er op zet waarom niet gelijk een betere uitlaat. Ff opvoeren, leuke vynl er op, neon eronder. Het is wel origineel.

Greetzz en cheersss
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• wimbru
      • Sep 2003
      • 148

Märklin heeft rookgeneratoren voor in de modelbouw; werken op 12 volt.

Wie het kleine niet begeert, is....

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Ik denk dat niet iedereen begrijpt wat Freek bedoeld.
        Met een purge kit krijg je het effect wat je vaak bij de betere racers ziet.
        Voor de race blazen zij hun NO leidingen even door zodat er meteen schone NO wordt geinjecteerd. Ook staat er door het doorblazen meteen druk op de leidingen. In een race kan dit net dat kleine beetje verschil geven.
        Als je de leidingen doorblaast krijg je het effect waarvan men vaak denkt dat het rook is.
        Ik heb al vaker de vraag gekregen van mensen welke rookmachine ze nou moesten kopen voor hun auto/scooter om dit effect te krijgen.
        Het antwoord: Een nitrous purge kit kopen!
        We're ready to party, are you?

Comment

• jaspertje
          • Dec 2005
          • 229

ey
          ik heb wel keer gekleurde rook gezien (blauw) kwam ook uit een rookdoos
          of is dat gewoon heel wat anders

mvg jaspertje
          sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Kijk even op ebay, staan een heleboel betaalbare NOS purge sets op!
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• pjbeta
              • Jan 2006
              • 10

Originally posted by Baszza91
              Hallo,

Als je dan NOS er op zet waarom niet gelijk een betere uitlaat. Ff opvoeren, leuke vynl er op, neon eronder. Het is wel origineel.

Greetzz en cheersss
              zeg vriend, het is een projectscooter dus denk je niet dat ik dat er al op heb zitten... powerleds onder me scoot (beter effect dan neon), powerleds in me frontrooster, alle glaasjes blauw met sommige lampen blauw, special design dashboard met blauw leds, gianelli uitlaat, varioring eruit, lichtfilter onbegrensd. Word nog zwart, donkerblauw met zilver gespoten. Na het rooksysteem komen er nog halogeenspotjes bij, velgneon. En dat vind ik eigenlijk niet zo origineel meer. En een NOS kit kost 500,- Bij NOS voor scooters kun je niet pursen.

Comment

Working...