kleinste rookmachine

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pjbeta
    • Jan 2006
    • 10

kleinste rookmachine

Hallo,

ik wil in mijn projectscooter een rookmachine inbouwen. Hij moet daarom zo klein mogelijk zijn. Ik heb totaal geen verstand van de merken en alles wat erbij komt kijken. Ik zoek de kleinste maar het moet natuurlijk ook weer niet te duur zijn. De straal moet hard kunnen spuiten. En is het mogelijk om de straal door slangetjes naar buiten te lijden en zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?
    Last edited by Radar; 09-01-06, 18:15. Reason: Pimp my scooter doen we maar ergens anders.
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Kleiner dan dit ga je ze niet vinden... hangt wel een prijskaartje aan vast:

Comment

• Ahmed Al Dayri
      • Oct 2005
      • 354

Wel een filmpje posten wanneer je project af is he

Comment

• pjbeta
        • Jan 2006
        • 10

Originally posted by Jasper-Lichtbron
        Kleiner dan dit ga je ze niet vinden... hangt wel een prijskaartje aan vast:

http://www.rolight.nl/catalog/produc...oducts_id=1572
        dit is echt veel te duur ik zat eigenlijk onder de honderd euro te denken

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

Mmm, op zich zouden die dingen best te vinden moeten zijn, maar ik ben bang dat deze allen buiten jouw budget vallen. Conrad had vroeger best kleine machines oa de F..T10. Ook het merk Krypton heeft kleine spuitertjes, maar hoe lager de prijs, des te minder je er bij voor moet stellen. Daarnaast, hoe zit het met de stroom voorziening op die scooter ? Moet dat ding vrij rijden of heeft hij een vaste opstelling en heb je de becshikking over 220V ?
          Kun je ons iets meer vertellen ? Fotos wil ik zeker zien als het toch gelukt is...
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• pjbeta
            • Jan 2006
            • 10

Originally posted by SpaceyDeeJ