Geluidsetje voor fuiven tot 50 man.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

het eerste wat je kapot speelt bij TEVEEL vermogen is meestal je driver !!!!!

Die galm in je kamer komt waarschijnlijk doordat hij te leeg is !!!

ik bedoel weinig bedekking en veel beton denk ik !

Met gordijnen en vloerbedekking zal je een hoop galm kwijt zijn !

Comment

• Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

Hallo,

Inderdaad tapijt en gordijnen za gerust helpen. Maar ik vond het tapijt NIET mooi. En een plaats van de gordijnen komen er jaloezieen. Het idee achter mijn grote was dat het niet zo vol moest komen te staan. Ik zal woensdag mijn kleine steroetoren in mijn kamer zetten (dan is ie klaar) dan zal ik ff luisteren of goede boxen wel zin hebben op mijn kamer.

Greetzz en cheersss
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Grote boxen in een kleine kamer is zowieso niet verstandig... Ik heb ook een niet een al te grote kamer, en had hier de JBL's instaan.. Nou, dat viel me toch even tegen. Op de vreemde plaatsen had je bass, en waar je het moest hebben was niks.. Nee, een leuk 12" topje zal meer dan zat bass geven in een kamertje.

Voor de JBL's had ik kleinere Dap RW15's, en dit ging prima.
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Baszza91
          • Oct 2005
          • 476

Hallo,

Oke, ik heb eindenlijk men set (lg) getest in mijn slaapkamer. Net zoals Dr Edie zegt op de raarste plekken bas. Jullie horen nog van me.

Greetzz en cheerss
          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Hallo,

Is dat probleem van op de vreemdste plekken bas op te lossen door en subje er bij te plaatsen. En het is tog zo dat de meeste hifi systemen beter klinken dan de meeste systemen. In de zelfde prijsklasse.

Greetzzz en cheersss.

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

citaat:Geplaatst door Baszza91

Hallo,

Is dat probleem van op de vreemdste plekken bas op te lossen door en subje er bij te plaatsen. En het is tog zo dat de meeste hifi systemen beter klinken dan de meeste systemen. In de zelfde prijsklasse.

Greetzzz en cheersss.
              Tsjah, das logisch ergens.. Een PA is niet bedoeld zozeer om echt mooi te klinken..
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Baszza91
                • Oct 2005
                • 476

Hallo,

Oh, dan is voor mijn keuze makkelijk. Dan ga ik liever voor een goede stel hifi boxen met alles er op en eraan. En dan mijn geld besteden aan een setje martin mania scx 500 of 600 ligt aan mijn budtget. Nou mensen allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp ik ben er een stuk wijzer door geworden. Ik sta inmiddels op de eerste trede van mijn trap. Tegen de tijd ik mijn setje hifi boxen heb en weer geld heb voor licht zal ik als het nodig is een nieuw topic opstarten tot dan.

Greetzz en cheerss
                Ps: jullie zien mij wel weer op het forum verschijnen.

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

citaat:Geplaatst door Baszza91

Hallo,

Oh, dan is voor mijn keuze makkelijk. Dan ga ik liever voor een goede stel hifi boxen met alles er op en eraan. En dan mijn geld besteden aan een setje martin mania scx 500 of 600 ligt aan mijn budtget. Nou mensen allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp ik ben er een stuk wijzer door geworden. Ik sta inmiddels op de eerste trede van mijn trap. Tegen de tijd ik mijn setje hifi boxen heb en weer geld heb voor licht zal ik als het nodig is een nieuw topic opstarten tot dan.

Greetzz en cheerss
                  Ps: jullie zien mij wel weer op het forum verschijnen.
                  Let wel weer op (blijft lastig..) HiFi speakers zijn niet geschikt voor feestjes, je draait je set sneller kapot en tis zonde.. Is de HK Lucas set niks voor je? Klinkt Hi-Fi achtig, HEEL ERG compact, niet zo gek duur, en actief!
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

Hallo,

Ik ben ff gaan zoeken en kwam toen deze set tegen DE Syrincs M3-220 tegen deze lijkt me erg leuk. Ik ga nu ik er wat meer over heb nagedacht tog voor licht ik vind geluid erug leuk daarom dat setje. Dan een paar martin scan 2 * fourbar met paren etc.

Greetzz en cheersss.
                    Ps de bedoeling om voor 50 man feest te doen vervalt.

Comment

• Dr. Edie
                      • May 2003
                      • 671

Heel leuk, maar niks voor drive-in.. Als het feestje in je huiskamer is.. Leuk setje, meer niet. Niks voor een tentje of buiten... Ligt ook aan je eisen, maar eigenlijk is dat speakersetje zonde ervoor vind ik.. Meer voor op je kamer.
                      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Baszza91
                        • Oct 2005
                        • 476

Hallo,

Het is ook de bedoeling dat ik meer voor de kamer ga en NIET meer voor drive in. Dan ga ik lkkr verder met licht 2 * fourbar en 4 * scan en 8 * par.... Maar daar gaat het niet over. Voordelen van die set zijn

Het is een kleine set
                        Het heeft een zeer goed geluid
                        Gaat ook erug hard (geziend e revieuws)
                        Dat zijn allemaal pluspunten. Ik kan wel voor de jbl gaan maar als die slechter klinkt dan dat setje...

Greetzzz en cheersss

Comment

• Radar
                          Moderator
                          • Jul 2002
                          • 890

Geluidsetje voor fuiven tot 50 man.
                          Topic met 50 reacties lijkt mij ook zat.
                          Ik doe niet aan bijgeloof.
                          Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...