Hallo,
Ik ben hartstikke nieuw hier, dus schiet me niet gelijk af.
Ik ben op zoek naar een een kleine geluidset.
Het is de bedoeling dat ik die set voornamelijk ga gebruiken voor op mijn kamer. Daarom is het ook de bedoeling dat het kleine boxen zijn. Het zal ook een paar keer per jaar gebruikt worden voor kleine feesten tot max 50 man. Dat kan zijn klassefeest een famillie feestje.
Het moet een goede klank hebben (Dynacord Electro voice) daar wil ik naar toe streven. Ze gaan alleen een beetje over mijn budget. Ff over het vermogen. Ik denk dat ik de boxen wil aansturen met een crown xls 602 amp maar dat is niet zeker weten jullie iets beters laat maar horen.
Ff kort de eisen
Geluidset tot max 50 man
Moet zeer goed klinken
Het liefst een top sub comb (ik draai veel hardcore, sensation style en top 40 muziek dus veel bas is een vereiste).
De speakers mogen niet dieper zijn dan 60 cm, hij mag niet hoger zijn dan 100 cm breedte niet breeder dan 60 cm. Mag ook zelfbouw zijn.
Gewicht is niet van belang.
Het mag ook een actief systeem zijn.
Vermogen mag (per speaker) niet meer zijn dan 500 watt rms.
Ik hoef tog niet de pieken te hebben, het is maar voor een slaapkamer.
Oja het budget.
€ 300 per kast is begin het begin budget (voorlopig)
De amp mag niet meer kosten dan € 500.
Snoeren en acc zijn hierbij nog niet inbegrepen.
Als ik nog iets moet toevoegen aan dit lijstje geef dan ff een seintje.
Ik kan verschillende kasten noemen van wat goed is maar daar heb ik totaal geen verstand van.
Bij voorbaat dank.
Greetzz en cheers.
Ik ben hartstikke nieuw hier, dus schiet me niet gelijk af.
Ik ben op zoek naar een een kleine geluidset.
Het is de bedoeling dat ik die set voornamelijk ga gebruiken voor op mijn kamer. Daarom is het ook de bedoeling dat het kleine boxen zijn. Het zal ook een paar keer per jaar gebruikt worden voor kleine feesten tot max 50 man. Dat kan zijn klassefeest een famillie feestje.
Het moet een goede klank hebben (Dynacord Electro voice) daar wil ik naar toe streven. Ze gaan alleen een beetje over mijn budget. Ff over het vermogen. Ik denk dat ik de boxen wil aansturen met een crown xls 602 amp maar dat is niet zeker weten jullie iets beters laat maar horen.
Ff kort de eisen
Geluidset tot max 50 man
Moet zeer goed klinken
Het liefst een top sub comb (ik draai veel hardcore, sensation style en top 40 muziek dus veel bas is een vereiste).
De speakers mogen niet dieper zijn dan 60 cm, hij mag niet hoger zijn dan 100 cm breedte niet breeder dan 60 cm. Mag ook zelfbouw zijn.
Gewicht is niet van belang.
Het mag ook een actief systeem zijn.
Vermogen mag (per speaker) niet meer zijn dan 500 watt rms.
Ik hoef tog niet de pieken te hebben, het is maar voor een slaapkamer.
Oja het budget.
€ 300 per kast is begin het begin budget (voorlopig)
De amp mag niet meer kosten dan € 500.
Snoeren en acc zijn hierbij nog niet inbegrepen.
Als ik nog iets moet toevoegen aan dit lijstje geef dan ff een seintje.
Ik kan verschillende kasten noemen van wat goed is maar daar heb ik totaal geen verstand van.
Bij voorbaat dank.
Greetzz en cheers.

Comment