vervoer van spullen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

LEUK, vindt dit altijd een leuke discussie, kisten zijn er om te beschermen idd, helemaal mee eens, maar ook voor het gemak.

ik heb alles in flightcases zitten incl spiegelbollen en speakerkasten monitors.. speakerkasten op de hele grote na staan in een stolp, speakers die niet in een stolp kunnen hebben zelf wielen.

ik ga toch zeker geen 30 keer heen en weer lopen omdat ik slechts 2 spiegelbollen tegelijkertijd kan tillen??
    alles in kisten, en stapelen maar. vervolgens duw je het hele verhaaltje naar de locatie waar je zijn moet.
    wanneer je op je flights losse app gaat leggen dan kan je de klok erop gelijk zetten dat alles of verrot rammelt of een keer valt.

mijn idee.. flights en meatrack's zijn er voor het gemak.
    en gemak dient de mens
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

jep zo is het maar net, maar dit wordt waarschijnlijk pas erkent wanneer men 16 keer in de maand weg moet, nadat de versterker of discolamp eens naar beneden is gedonderd of anderen wel makkelijk achter een kistje aan lopen te duwen terwijl men zelf nog eens 27 keer heen en weer moet lopen voordat alles binnenstaat. Inderdaad dient het voor het gemak maar wat zeker niet minder is, het is beter voor de apparatuur en het staat veel netter! http://www.mijnalbum.nl/Foto=8PXQY37J

alleen tja het kost wel iets. Dus als je het doet, meteen goed doen!!
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Dat ziet er heel keurig uit, heb zelf nog maar 1 flightcase (meer ook nog niet echt nodig..) maar er komt nu een tweede aan, en gemerkt hoe handig het is!

Enige nadeel is dat 'hij' al een dikke 60 kilo weegt, dus trapjes e.d. zijn in je eentje gewoon niet te doen.. Zonder deze kist was de apparatuur idd allang beschadigd (optisch).
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...