juist geen 8 tot 5 mentaliteid hebben want dan kom je er niet.....
Ik wil beginnen
Collapse
X
-
De hele rede dat ik uit de IT wil, is omdat ik geen 8 tot 5 mentaliteit heb! Ik ben overigens al bezig met wat rond te kijken voor vrijwilligers werk (Virus festival, gelegenheids evenement in Achtste Barrier). Momenteel is het alleen wat bagger, omdat ik zaterdag zes uur repeteer, dan kan ik het 's middags en 's avonds dus al niet werken. Maarja. Ik modder wat aan. Ik ga iig weg van de IT, voor het geld heb ik het nooit gedaan. Ik heb het heel lang leuk gevonden, maar nu komt het me neus uit... Krijg een houten reet van al dat zitten, en ik kan me energie niet kwijt!
het is toch wat allemaal!
Comment
-
Wel een ding is dan wel positief: als je om 9 uur smorgens een klus begint op te bouwen, dan tijdens de fuif nog de PA moet schuiven of moet DJ-en, en dan na de fuif, om 5 uur a half 6 beginnen af te breken om zo in schoonheid tegen 9 uur te eindigen aan het magazijn, en in de tussentijd hebt geleefd op pita, friet, pizza, en energydrink, bier, en nog van dat spul dat niet goed is, dan ben je effectief al je energie kwijt
. Gho na zo een hel-klus ben ik blij dat ik mijn douche en bed zie... Maar ik kruip wel met een voldaan gevoel onder de wol...
Licht en geluid is een roeping: het zijn slopende dagen als je een grotere klus moet doen, maar je passie voor licht en geluid en de technieken erachter maken het ruimschoots goed.
Dus als je die passie niet perse hebt: niks voor jou... Maar er is maar 1 manier om het te weten te komen: soliciteer hier en daar wat als roadie bij een grotere verhuur. Na wat weekends helpen weet je zoiezo of het iets is wat je wil blijven doen...Comment

Comment