reclame

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundExperience
    • Mar 2005
    • 63

Is niet altijd waar timmel , ik heb ook nog nooit klachten gehad alleen maar complimenten. Maar vaak komen daar geen extra adressen van. Wel dat je op dat adres terug mag komen. Maar zaterdag ging het dus echt slecht , omdat we moesten wennen aan nieuw meubel en de boxen kraakte door foute instelling. Verder hebben we dat nog wel redelijk goed gemaakt aan het einde van de avond. Maar voor ons was het een top avond want we hebben daar juist weer 2 adressen van over gehouden.

Kortom het ligt ook aan je publiek.
    Newbie

Comment

• jorritje
      • Sep 2003
      • 143

Jullie begrijpen het verkeerd. Iemand is een keer aan een flyer van mij gekomen heeft even op het internet gekeken en mij gemaild.

Groetjes Jorrit

Comment

• DJ Crazy Sound
        • Jan 2005
        • 63

Gewoon goed draaien en een aantal keer de webstite omroepen.
        Eventueel nog wat vistiekaartjes uitdelen. Als ze je dan goed vinden zit er vast nog wel een avondje in.

Comment

• Speakertje
          • Mar 2005
          • 462

Altijd en alleen maar mond op mond reclame gehad. Waar ik ooit geweest ben ben ik meestal ook een tweede keer terug geweest. Hoe mooi je flyer of je site ook is, als de mens slecht over je spreekt dan gaat het niet goed!!
          M.v.g. Sander
          Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
          Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• pilot
            • Nov 2003
            • 267

Ik leg altijd wat visitekaartjes op mijn meubel tijdens het dansen worden die dan weggegritst.Meestal hou ik aan een feest wel 1 of 2 feesten over.De gouden gids heeft mij nog niks opgeleverd meestal wordt je gebeld door mensen die het hele rijtje afbellen en de goedkoopste uitkiezen.Mond op mond reclame en een aantal bevriende zaal eigenaren werkt het beste.En om te oogsten moet je eerst zaaien
            dus geef zo'n zaal eigenaar eens wat korting als je via hem moet draaien.
            master-qsc en de rest

Comment

• jorritje
              • Sep 2003
              • 143

ok dan mensen bedankt voor jullie reactie ik weet weer effe genoeg. En heb alleen nog maar positieve reacties gehoord dus van de klanten en van het publiek, is gewoon een kwestie van geduld en tijd dus.

Maar als iemand nog meer ideeen heeft over reclame maken hoor ik het graag!

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

reclame op aanhanger werk ook wel. sterker nog pas werden we in de auto gebeld door iemand die achter ons reed wat het per avond koste.

even langs de kant gestop gegevens uit gewisselt en door gegaan.

groetjes,
                Bas

Comment

• DjFlo
                  • Jun 2003
                  • 332

citaat:Geplaatst door BAJ productions

reclame op aanhanger werk ook wel. sterker nog pas werden we in de auto gebeld door iemand die achter ons reed wat het per avond koste.

even langs de kant gestop gegevens uit gewisselt en door gegaan.

hier heb ik dus ook aan zitten denken reclame op mijn aanhanger maar mijn groote tegenhanger was dat ze dan weten dat er dure apparatuur in zit en ze sneller jouw aanhanger zouden openbreken.

groeten

floris

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

daarom altijd als hij onbeheert staat zorgen dat die leeg is met schuifluiken open

zolang ze um niet hoeven open te breken ook geen schade want ze weten dat er niets in zit!

tijdens feesten alles naar binnen en gowoon open laten staan.
                    groetjes,
                    Bas

Comment

Working...