reclame

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

reclame

Ik ben nu een half jaartje bezig met draaien. maar nu heb ik een vraag. Hoe kun je het beste reclame maken voor zo iets. Ik denk zelf dat je het van mond op mond moet hebben. ik heb momenteel al 5000 flyers laten drukken wat al aardig goed werkt. Want als ik draai maak ik foto's en geef ik flyers mee. En ik zie dat dan het percentage bezoekers op mijn site wel stijgt. Maar Als iemand jullie belt hoe heeft jullie dan gevonden. advertentie in de krant mond op mond of in de gouden gids ofzo.

Alvast bedankt

Jorrit
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Ik heb me aangemeld op site's

Van dat soort dingen en dan komen de opdrachten meestal wel binnen en ook zeker via mond op mond reclame

Groeten

Floris

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

wat bij ons beste helpt is op feesten foto's maken en die op de site zetten. daar veel dingen neer zetten met aanbiedingen. en dan stromen ze binnen

wel paarkeer roepen op de avond kijk voor foto's op de website!

groetjes,
      Bas

Comment

• Poelmans
        • Feb 2004
        • 804

Heb jij tijd om tijdens het fotos maken en flyers uitdelen nog te draaien ook? wow

Nee hier en daar wat sfeerfotos maken (of laten maken door vrienden) en die op de site zetten ondersteunt je website wel een beetje. Maar ik heb nog altijd het meeste aan mond aan mond reclame, en mensen die me gewoon bezig gehoord hebben.

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Mond AAN mondreclame is nog altijd de beste reclame omdat mensen dan de ervaring horen van iemand die ze vertrouwen.
          Mond OP mondreclame zou ik bewaren voor een publiek dat net flauwgevallen is...[]
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

ik heb altijd een fotograaf bij me! (me vriendin) kost me niets ja ze wil drinken. maar dat doet de mensen van de bar wel voor me.

gaat altijd wel aardig!
            groetjes,
            Bas

Comment

• pro`d`user
              • Jun 2002
              • 534

Ik weet bijna zeker dat 'mond-op-mond reclame' nog steeds het beste resultaat opleverd.
              Op verschillende marktsegmenten hangt er toch veel van 'horen van' af, als iemand hoort van een kennis dat verschillende evenementen zeer geslaagd waren dan heeft dit absoluut het meeste invloed.

Wijzelf hebben ook een tijdje reclame gamaakt door middel van mensen/bedrijven aan te schrijven (spreken/bellen/schrijven/mailen) en hierin een idee verwerken.
              Bijvoorbeeld wordt er altijd een standaard basketballwedstrijd van gemaakt, wij stellen voor om hier een echte show van te maken net als in Amerika. Dit heeft voordeel voor sponsoren, de club, en de hele sport.
              Op deze manier proberen interesse te wekken, werkt soms ook.
              Barry K.
              Wij werken met EV ole ole
              In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• jorritje
                • Sep 2003
                • 143

Maar ik zit zelf te denken aan de gouden gids zal dat een beetje werken of niet. Wie heeft ook een advertentie in de goudengids staan en hoeveel reacties krijgen jullie daar van.

Groetjes jorrit

Comment

• MC Party
                  • Sep 2003
                  • 481

citaat:Geplaatst door laserguy

Mond AAN mondreclame is nog altijd de beste reclame omdat mensen dan de ervaring horen van iemand die ze vertrouwen.
                  Mond OP mondreclame zou ik bewaren voor een publiek dat net flauwgevallen is...[]
                  tis toch mond TOT mond reclame

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• MC Party
                    • Sep 2003
                    • 481

citaat:Geplaatst door DjFlo

Ik heb me aangemeld op site's

Groeten
                    Floris
                    Heb je door die site klussen gekregen?
                    kan het me haast niet voorstellen.
                    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• jorritje
                      • Sep 2003
                      • 143

hoe kun je eigenlijk aan melden op http://driveinshow.pagina.nl/.

Comment

• jorritje
                        • Sep 2003
                        • 143

ja heb daardoor feesten gehad door de site.

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

citaat:Geplaatst door jorritje

hoe kun je eigenlijk aan melden op http://driveinshow.pagina.nl/.
                          Dit snap ik niet. Je weet niet hoe je je moet aanmelden maar je hebt wel al feesten gehad door die aanmelding[]
                          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• ricardoke
                            • Oct 2004
                            • 136

citaat:
                            tis toch mond TOT mond reclame
                            Volges mij ook ja [8D]

citaat:
                            Dit snap ik niet. Je weet niet hoe je je moet aanmelden maar je hebt wel al feesten gehad door die aanmelding[]
                            Ik ook niet haha

Comment

• timmel
                              • Sep 2004
                              • 111

Zorg voor een mooi geluid, nette prijs en een supergoeie DJ die inspeelt op het publiek (van house tot straus zeg maar) dan lopen de opdrachten vanzelf binnen. Succes
                              niet genoten is altijd mis

Comment

Working...