Ervaringen Behringer EP2500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundExperience
    • Mar 2005
    • 63

Phonic ligt in dezelfde prijs klasse maar is die kwalitatief wel beter ???? Miss een verslag van oid ??
    Newbie

Comment

• Boi
      • Apr 2004
      • 541

Technisch hebben de RMX serie en de Behringer serie en de Max serie de zelfde bouw elementen, alleen de kast, uitvoering, aansluitingen en de extra's zijn van de firma's zelf. Max heeft limiter, 30 en 50Hz laagaf, je kan ze bruggen maar nog leuker is de parallel functie, 1 signaal in(links) en dan wordt L/R tegelijk aan gestuurd voor bv mono sub kasten en je kan hem dan doorlussen(rechts als out) naar de volgende amp, etc. 1 signaal zonder y-kabels naar 2~100 amps. Dit is makkelijk als je een x-over met sub out gebruikt met 1 mono lijntje beide subs aansturen.
      groetjes
      Boi
      groetjes

___
      Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

citaat:Geplaatst door SoundExperience

Show ???? Nog nooit van gehoord. Heb je ergens een link waar ik die kan vinden ???
        Kijk eens op de site van Sennheiser, en daar search op "show" en dan kom je er wel

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

sennheiser belgie, dus. NL en COM weten van niks..

Comment

• kentuckytukker
            • Apr 2004
            • 39

Als je de datasheets bekijkt van de QSC RMX1450 t.o.v. de EP1500 en van de RMX2450 t.o.v. de EP2500 is het enigste verschil het gewicht. Dit is volgens mij alleen te verklaren door het eventuele gebruik van een kleinere ringkerntrafo, verder is alles 100% identiek. Ik vergelijk dan het binnenwerk van mijn QSC's met de foto's van de Behringers. Heb ik dan destijds veel te veel betaald voor mijn QSC's vraag ik mij af? Het prijsverschil scheelt echter een flinke slok op een borrel. Wie doet er eens een AB test?

Comment

• SoundExperience
              • Mar 2005
              • 63

QSC zal vast kwalitatief een stuk beter presteren. Denk niet dat daar iemand aan twijfeld.
              Newbie

Comment

• DBAirwave
                • Apr 2003
                • 70

Wij gebruiken de EP 2500 voor klussen tot +/- 200 man samen met Behringer boxen van de EUROLIVE series (uiteraard meer als eentje)
                Wil je groter gaan gebruik je toch best wat beter spul dat gewoon is van wat af te zien. (denk dan maar aan QSC of Crown)

Comment

Working...