Lite Puter DX-626 dimmer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Lite Puter DX-626 dimmer

Goeiedag !

Ik ben aan het overwegen om binnenkort een of meerdere extra dimmers aan te schaffen. Daarbij kwam ik de Lite Puter DX-626 tegen http://www.liteputer.com.tw/English/...S/DX-626-e.htm

Deze levert, volgens de specificaties, maximaal 20 Amp. per kanaal.
    Wat zijn jullie ervaringen met deze dimmer ? Thanx !
    Life is what you make it
  • thyzerrr
    • Nov 2004
    • 92

Die site is ook niet helemaal duidelijk. Op de site staat het volgende:
    Output Maximal 20A per channel, total 20A.

Dan lijkt me dat ie inderdaad wel 20A kan leveren aan ieder kanaal, maar wel maar aan een kanaal tegelijk en aan de rest niks. Dus geen 6*20=120 ampere in totaal.

Maar in de pdf met tech specs staat weer dat ie 120A kan leveren. Heel veel wijzer word ik er dus niet van

Heb er btw geen ervaring mee.

T

Comment

• Rieske
      • Aug 2002
      • 544

Thijzerr,

Maar bij een-niet-nader-te-noemen-nederlandse-webshop wordt ie verkocht als een "6x20A power-pack" met een maximum load: 20 A per channel. Lijkt me dus toch wel een leuk ding voor 395 Euro incl.
      En die site van Lite Puter is inderdaad een beetje vaag...

Life is what you make it

Comment

• test12
        • Jan 2003
        • 901

Wij hebben niet de DX626 maar wel de DX1220 van Lite Puter. En hebben daar geen slechte ervaring mee, doet wat hij moet doen en zit naar onze mening goed in elkaar.

gr. Herman

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Schopje; iemand ervaring met de 626 of z'n lichtere broertje? Moet namelijk op de cheap oude 625's gaan vervangen en aangezien het rack 35cm diep is (gebouwd voor 625), is dit ongeveer de ENIGSTE optie!

DUS GRAAG GEBRUIKERSERVARINGEN!

Thanx in advance,
          Richard

Comment

• Bart Wilems
            • May 2006
            • 32

Ik heb er ook eentje in dienst. Ik gebruik ze vooral voor het aansturen voor pars en af en toe voor conventionele verlichting. Zeer eenvoudig en degelijk apparaat naar mijn mening.
            In de handleiding staat 20A per kanaal bij gebruik voor een show en 10A continu (24h/24h 7d/7 jaar in jaar uit)
            Nog vraagen? Stel ze gerust.
            mgv bart

Comment

• hugovanmeijeren
              • Oct 2004
              • 1436

Wij hebben hier de 625. Prima dimmers, alleen net laatst 1 probleem mee gehad: de condensatoren die op de stuurspanning van de triacs zitten gingen stuk, en daar moet je zowat de hele dimmer voor ontmantelen om daar bij te kunnen.

Geen idee of de 626 dat ook heeft, maar wij moesten van meerdere dimmers alle kanalen vervangen...

Groeten Hugo
              Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...