citaat:Geplaatst door gnmixing
Wat we eigenlijk bedoelen... wij hebben een cmx 24 van JB, hierop sluiten we via dmx : 2x t-bar (JB) (8 x par56) + 2 scans (irock) + strobo 1500W (JB). Nu hebben we af en toe te maken met 'storing' Wat gebeurd er dan : strobo (is het meest ergerlijke probleem) begint spontaan en ongecontrolleerd te werken (flashen dus), ook de scans werken dan soms op master/slave (dit is altijd voor enkele seconden, daarna reageert alles weer normaal op dmxsignaal) Hebben jullie hier verklaringen voor? En/of tips om dit te voorkomen? (Binnekort komen de scans wel op een apparte sturing)
Groeten,[
)]
Wat we eigenlijk bedoelen... wij hebben een cmx 24 van JB, hierop sluiten we via dmx : 2x t-bar (JB) (8 x par56) + 2 scans (irock) + strobo 1500W (JB). Nu hebben we af en toe te maken met 'storing' Wat gebeurd er dan : strobo (is het meest ergerlijke probleem) begint spontaan en ongecontrolleerd te werken (flashen dus), ook de scans werken dan soms op master/slave (dit is altijd voor enkele seconden, daarna reageert alles weer normaal op dmxsignaal) Hebben jullie hier verklaringen voor? En/of tips om dit te voorkomen? (Binnekort komen de scans wel op een apparte sturing)
Groeten,[
)]
In principe kan je veel lichtjes op 1 kanaal van een lichttafel steken. Wat ik denk dat de oorzaak kan zijn:
- een stroomstoot via een of andere reden
- Fout in de kabel?
- Electronica fout in lichttafel?
- Wat is de afstand van het lichttafel naar de eerste MH/Spot, als je dat met microkabel doet kan dat fouten geven.
Om verder te gaan over de terminator,
bij de meeste MH en Dimpacks en blokken zijn er knopjes die je kan inschakelen als dat de laatste spot in het circuit is.
Als ik fout ben mag je me altijd verbeteren.

Comment