2 kanaals dj mixer aansluiten op pc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

voorbeluisteren doe je idd met je mengpaneel.

Zet het "cue"-knopje aan, maar laat de fader naar beneden. Dan hoor je je pc als het goed is alleen over de koptelefoon en niet over de speakers.

Digital-out: ik denk niet dat je mixer dat gaat slikken. [:0]

Comment

• bless
      • Dec 2004
      • 11

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

voorbeluisteren doe je idd met je mengpaneel.

Zet het "cue"-knopje aan, maar laat de fader naar beneden. Dan hoor je je pc als het goed is alleen over de koptelefoon en niet over de speakers.

Digital-out: ik denk niet dat je mixer dat gaat slikken. [:0]
      Kan je dat ivm dat cue knopje wat meer in detail uitleggen plz
      Die digitals out staan niet op men mixer maar op die cd decks voor alle duidelijkheid
      meer dan 3 keer schudden is er mee spelen

Comment

• shure-fan
        • Sep 2003
        • 1046

misschien is het makkelijker als de topicstarter even via het type nummer van z'n cdspelers en mengtafeltje, het spul opzoekt op internet en dan ons daarvan even een link geeft zodat we allemaal even weten waar we het over hebben,
        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• bless
          • Dec 2004
          • 11

Ik heb een foto van men mixertje gevonden.
          Get is helemaal etzelfde, alle specs komen overeen gewoon dat de mijne pioneer is en dat er tussen die 2 faders lampjes(indicatorledjes) staan. http://www.topm.be/nederlands/sound/...%20Cenital.gif

Dit is een fototje van zo een Cd deck , exact dezelfde maar gewoon pioneer --> http://www.akiyamadj.com/Fotosproducto/cdj111over.jpg

Comment

• bless
            • Dec 2004
            • 11

Ik ben van plan mij een andere soundcard te kopen een Maya 44

KHeb ook gelezen dat je externe en interne hebt ... , wat zou beter zijn??

Als ik mij deze zou aanschaffen wat kan ik dan verder doen ? Zou het dan mogelijk zijn om mijn cddecks rechtstreeks op die kaart aan te sluiten zodat deze corresponderen met de linkse en rechtse cd/vinyldecks in het softwareprogramma? En dan de line out met zo een DAP Stereo Mini Jack to 2 tulp Connector 3m aan men mengpaneeltje aansluiten en zo via een versterker op boxen ?

Kan iemand me een beetje raad geven? Liefst geen voorstellen voor een andere betere geluidskaart ....
            Kwil gewonen weten of hetgene wat ik hier gezegd heb kan en wat ik zou moeten doen voor men geluidskwaliteit niet naar de vaantjes te helpen.

Vriendelijk bedankt

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

citaat:Geplaatst door bless
              KHeb ook gelezen dat je externe en interne hebt ... , wat zou beter zijn??
              Maakt (zeker in jouw geval) eigenlijk niets uit.

[quote]citaat:
              Geplaatst door bless
              Als ik mij deze zou aanschaffen wat kan ik dan verder doen ? Zou het dan mogelijk zijn om mijn cddecks rechtstreeks op die kaart aan te sluiten zodat deze corresponderen met de linkse en rechtse cd/vinyldecks in het softwareprogramma?
              Je wilt je cd's via je pc aan je mengpaneel koppelen?
              ( cd-spelers =----------= computer =----------= mixer)
              1) dit lijkt me zeer onhandig en overbodig; [:0]
              2) we hebben al eerder in dit topic uitleg gegeven hoe je zowel je cd-spelers als je pc tegelijk aan je mixer kan hangen. [B)]

Woont er niet iemand bij je in de buurt die er wat meer verstand van heeft? Die kan helpen met aansluiten, en meteen uitleggen (en laten zien, visueel neem je namelijk meestal beter op) waarom het zo moet.

Comment

Working...