Hoi , nu kerstmis juist voorbij is, heeft men vriendin me zo een beginner dj-setje gekocht met een mixer en 2 decks omdat ik zodanig veel met muziek bezig ben en naar djs opkijk.
EN ik heb een aantal vraagjes over bekabeling en het aansluiten op men pc. Ik heb nu momenteel een onboard soundcard zitten. wss zal ik een andere moeten bijsteken niet ?
De bedoeling is om mijn mixer aant te sluiten op pc en via een softwareprogramma te werken zodat men geluid niet uit de boxen van men pc maar uit die die op men mixer zijn aangesloten.
Over de Cd decks heb ik ook een vraagje
Achteraan staan 2 benamingen waarvan ik niet weet waarvoor ze dienen
een kleine plugin met erboven de benaming 'control' en een wat groterer met de benaming 'Digital out' wat hiermee?
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val.. kheb al over dergelijke onderwerpen gelezen maar er wordt altijd vaktaal gebruikt waardoor ik mezelf niet echt kon helpen.
Zouden jullie eventueel een handje kunnen bijsteken ?
Andere alternatieven ivm geluid naar pc en dan terug naar mixer zijn welkom
dank bij voorbaat
mvg bless
EN ik heb een aantal vraagjes over bekabeling en het aansluiten op men pc. Ik heb nu momenteel een onboard soundcard zitten. wss zal ik een andere moeten bijsteken niet ?
De bedoeling is om mijn mixer aant te sluiten op pc en via een softwareprogramma te werken zodat men geluid niet uit de boxen van men pc maar uit die die op men mixer zijn aangesloten.
Over de Cd decks heb ik ook een vraagje
Achteraan staan 2 benamingen waarvan ik niet weet waarvoor ze dienen
een kleine plugin met erboven de benaming 'control' en een wat groterer met de benaming 'Digital out' wat hiermee?
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val.. kheb al over dergelijke onderwerpen gelezen maar er wordt altijd vaktaal gebruikt waardoor ik mezelf niet echt kon helpen.
Zouden jullie eventueel een handje kunnen bijsteken ?

Andere alternatieven ivm geluid naar pc en dan terug naar mixer zijn welkom
dank bij voorbaat
mvg bless

of heb je daar ook nog een soort kabeltje of eender wat voor vandoen?

)]
Comment