Dag Dames & Heren,
Om even te beginnen. Ik ben GEEN audiofiel en heb ook geen dikke beurs. Dit is m'n eerste dag op deze site. Ziet er interessant uit.
Ik ben op zoek naar een cd-speler met Auto cue (auto-pause) die niet m'n rib uit m'n lijf kost. Het hoeft dus niet "Top of the list" te zijn
Wil hem thuis gebruiken en mogenlijk af en toe mee naar een radiostudio. Ik zal NIET op Parties gaan draaien. En een afstandsbediening is ook wel handig.
Ik ga hem denk ik niet nieuw aanschaffen want dat vind ik te veel geld. (sommige prijzen hieronder zijn wel nieuwprijzen trouwens)
Heb wat rondgesnuffeld op 2dehands sites en kwam de volgende typen tegen. Ik ben goed tevreden met een MIDI uitvoering. Hoeft dus geen dubbele DJ 19" uitvoering te zijn, maar als de prijs zeer gunstig is....Wie weet.
Technics
SL-PG202A voor € 35
SL-PG212A voor € 40
SL-PG390 voor € 40
SL-PG490 voor € 40
SL-PS7 voor € 120
Sony
CDP-X339 ES voor € 100,-
Tascam
CD150 voor € 125
Denon
2500F voor € 425 - 550
2100F voor € ???
2000F voor € 275
Numark
CDN-22 MKIII voor € 300 (nieuw)
MPCD3 voor € 370 (nieuw)
Eigenlijk is €370 toch ECHT m'n MAX tax.
Ik wil graag van jullie weten voor welke jullie gaan naar aanleiding van budget prijs/kwaliteit verhouding en waarom...
En weten jullie misschien nog wat reviews te vinden over bovenstaande spelers?
Bij voorbaat dank voor jullie advies.
ciao4now
Floris
Om even te beginnen. Ik ben GEEN audiofiel en heb ook geen dikke beurs. Dit is m'n eerste dag op deze site. Ziet er interessant uit.
Ik ben op zoek naar een cd-speler met Auto cue (auto-pause) die niet m'n rib uit m'n lijf kost. Het hoeft dus niet "Top of the list" te zijn
Wil hem thuis gebruiken en mogenlijk af en toe mee naar een radiostudio. Ik zal NIET op Parties gaan draaien. En een afstandsbediening is ook wel handig.
Ik ga hem denk ik niet nieuw aanschaffen want dat vind ik te veel geld. (sommige prijzen hieronder zijn wel nieuwprijzen trouwens)
Heb wat rondgesnuffeld op 2dehands sites en kwam de volgende typen tegen. Ik ben goed tevreden met een MIDI uitvoering. Hoeft dus geen dubbele DJ 19" uitvoering te zijn, maar als de prijs zeer gunstig is....Wie weet.
Technics
SL-PG202A voor € 35
SL-PG212A voor € 40
SL-PG390 voor € 40
SL-PG490 voor € 40
SL-PS7 voor € 120
Sony
CDP-X339 ES voor € 100,-
Tascam
CD150 voor € 125
Denon
2500F voor € 425 - 550
2100F voor € ???
2000F voor € 275
Numark
CDN-22 MKIII voor € 300 (nieuw)
MPCD3 voor € 370 (nieuw)
Eigenlijk is €370 toch ECHT m'n MAX tax.
Ik wil graag van jullie weten voor welke jullie gaan naar aanleiding van budget prijs/kwaliteit verhouding en waarom...
En weten jullie misschien nog wat reviews te vinden over bovenstaande spelers?
Bij voorbaat dank voor jullie advies.
ciao4now
Floris

)]

]
Comment