Heyz,
Ik had een boeking voor de 26e en verveelde me, dus ging ff me lichten naar benee halen..
Omdat bijna me hand klem zat tussen met dataflower had ik hem ff op zijn kop gehangen.
Hardstikke stofig!
Dus ff hem stof vrij gemaakt, kwam ik tot ontdekking dat hier nog een in of uitgang op zat (he nog nooit eerder gezien/opgevallen)
Dus pakte ff m mircofoon, hmm paste r in..
Mijn vraag is: Wat is dit voor in/uit gang, wat kan je hier mee doen?
Wie helpt me, in de gebruiksaanwijzing staat ook niks
Ik heb zelf t idee dat dit is een mircofoon aan hangen om hem beter te laten reageren... (niet een mircofoon en r in t gaan boeren he
)
Me pa zegt, je hebt er gewoon geen fuck aan want t staat niet in de gebruiksaanwijzing, mja hij kan gelijk hebben [^]
Groetjes,
Mij
Ik had een boeking voor de 26e en verveelde me, dus ging ff me lichten naar benee halen..
Omdat bijna me hand klem zat tussen met dataflower had ik hem ff op zijn kop gehangen.
Hardstikke stofig!
Dus ff hem stof vrij gemaakt, kwam ik tot ontdekking dat hier nog een in of uitgang op zat (he nog nooit eerder gezien/opgevallen)
Dus pakte ff m mircofoon, hmm paste r in..
Mijn vraag is: Wat is dit voor in/uit gang, wat kan je hier mee doen?
Wie helpt me, in de gebruiksaanwijzing staat ook niks
Ik heb zelf t idee dat dit is een mircofoon aan hangen om hem beter te laten reageren... (niet een mircofoon en r in t gaan boeren he
)Me pa zegt, je hebt er gewoon geen fuck aan want t staat niet in de gebruiksaanwijzing, mja hij kan gelijk hebben [^]
Groetjes,
Mij

Comment