Voor de carnavalswagen zijn wij op zoek naar een setje en ik ben degene die is aangesteld om het geluid te regelen (lucky me
). We hebben gekozen voor huren, zoals vele wagens dat doen. Nou hebben we een budget van ongeveer 400-500 euro (mag wat van afgeweken worden) voor 4 dagen. Nu heb al een aantal dingen gevonden:
- SA setje full-range
- SA setje 2-weg
- Dynacord P5 Geluidsset 2x1,5Kw
Specificaties weet ik niet, is hier in de buurt.
- Wel zijn we in het bezit van 4 boxen (waarvan ik de specificaties niet weet, ik denk zo'n 200-300 watt RMS en 600 watt max) die als toppen zouden kunnen spelen. Dat er dan alleen bass bij gehuurd wordt.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan kiezen. Onze eisen zijn gewoon dat het zo hard mogelijk kan, en dan draait het vooral om de bass. Alle tips zijn welkom!
). We hebben gekozen voor huren, zoals vele wagens dat doen. Nou hebben we een budget van ongeveer 400-500 euro (mag wat van afgeweken worden) voor 4 dagen. Nu heb al een aantal dingen gevonden:- SA setje full-range
- SA setje 2-weg
- Dynacord P5 Geluidsset 2x1,5Kw
Specificaties weet ik niet, is hier in de buurt.
- Wel zijn we in het bezit van 4 boxen (waarvan ik de specificaties niet weet, ik denk zo'n 200-300 watt RMS en 600 watt max) die als toppen zouden kunnen spelen. Dat er dan alleen bass bij gehuurd wordt.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan kiezen. Onze eisen zijn gewoon dat het zo hard mogelijk kan, en dan draait het vooral om de bass. Alle tips zijn welkom!

Hou ook rekening met een borg die eventueel verrekent kan worden.

Comment