Boxen aansluiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme DIS
    • Aug 2004
    • 3

citaat:Geplaatst door moderator

nou....als jij die kan krijgen die chassidelen in 2 polige uitvoering dan is dat erg knap, maar neutrik maakt ze niet voor zover ik weet...
    daarom passen de kabeldelen 2 polig ook in de 4 polige chassidelen...
    4 en 8 polig is overigens niet uitwisselbaar!

correctie voor de volledigheid over het alleen maar bestaan van male kabeldelen.... er bestaan ook female kabeldelen...Ook van Neutrik...

Doorgaans worden die niet gebruikt, en zijn inderdaad beide kabeluiteindes speakon male
    Wat dan als een kabel moet worden opgelengd...daar zijn koppelbusjes voor, maar female kabeldelen bestaan dus wel degelijk

voor guido: welkom plaatsgenoot
    jack-jack kabeltjes prefab: http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=4889
    15 metertjes, meestal wel lang genoeg...
    Met wie heb ik de eer? PJ of die gast die me heeft geholpen met koninginnedag op amaliastein bij het kinderfeest

Bedankt. Denk dat ik toch maar niet ga kloten met speakon chassisen als ik gewoon lekker simpel zo'n kabel kan kopen. Alleen ben ook op zoek naar ene leuke versterker voor mijn 2x300 watt rms pa/stage boxen. Ik denk dat jullie zelf het merk nietzullen kennen : Philipsonn.

Maar als iemand hier een geschikte versterker weet die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft hoor ik het graag.

Groet, Guido
    2 x 300 Watt RMS Philipson PA/Stage Boxes

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

citaat:Geplaatst door Xtreme DIS
      Alleen ben ook op zoek naar ene leuke versterker voor mijn 2x300 watt rms pa/stage boxen. Ik denk dat jullie zelf het merk nietzullen kennen : Philipsonn.
      Leuk, maar wrom persee die?
      Op het forum is heel veel informatie over amps te vinden voor elk budget. Mss zit er iets tussen wat je meer aanspreekt. Sta open voor nieuwe dingen! [8D]

Comment

• DJEM
        • Jul 2004
        • 254

Gaat lekkers zo.

A Je hevt tig speaker connector's. Ga naar de plaatselijk electro / dikso boer en haal een catelogus van sky-tronic op. Niet om te kopen maar er staat een wereld van info over in. Mpet het snel en geen verstand zeg dan wat je nodig hebt. Geloof me die boer regeld iets snel.

B Een versterker van welk merk dan ook versterkt. De kwaliteit maakt oa de prijs. Heb je gewoon x vermogen nodig voor x geld dan kun je genoeg info vinden hier

Ik zou zeggen suc6 en plug ze!
        Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...