Ik ben aardig nieuw rond het speakon neutrik systeem. En bezit dan ook nog geen boxen met speakon aansluitingen. Nou zag ik laatst een kabel waar aan de ene kant een male jack zit en aan de andere kant een neutrik plug (male of female was onduidelijk). Mijn box heeft dus een jack aansluiting waar een male jack in moet. Maar ik zou bij *** niet weten of hier een geschikte kabel voor bestaat zodat ik die boxen aan een neutrik speakon versterker kan hangen.
Bestaan er btw ook kabels die aan alle 2 de kanten een male jack plug hebben zodat er een male jack in de versterker gaat en 1 in mijn box?!
Alvast bedankt.
Guido
Bestaan er btw ook kabels die aan alle 2 de kanten een male jack plug hebben zodat er een male jack in de versterker gaat en 1 in mijn box?!
Alvast bedankt.
Guido

] en ja bij ons noemen ze nou eenmaal ook altijd neutrik erbij, ondanks het feit dat dit bijzaak is en ook nog eens naar mijn mening zowat de enige die die dingen maakt!(uitzonderingen voorbehouden, die zullen er wel zijn misschien maar zijn dan irrelevant omdat haast niemand ze gebruikt!)

Comment