opener

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_mvandis
    • Apr 2006
    • 47

Volgensmij klopt de foto van de TS niet meer?
    Zelfde naam, andere image?
    Hier staat nog niks nee....

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Originally posted by dj_mvandis
      Volgensmij klopt de foto van de TS niet meer?
      Zelfde naam, andere image?
      Tsja, we zijn ook 2 jaar verder.

Comment

• dj_mvandis
        • Apr 2006
        • 47

Originally posted by jurjen_barel
        Tsja, we zijn ook 2 jaar verder.
        Dat is waar, maar ziet er best apart uit, als je even door de hall of shame bladert

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Dat is waar, maar ziet er best apart uit, als je even door de hall of shame bladert
          Viel heel best mee...

Tafeltje met doekje ervoor, en voor de rest wat budget-pa spullen... Niets mis mee, alleen stond de rookdoos geloof ik op een eierdoos...

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• dj_mvandis
            • Apr 2006
            • 47

Originally posted by hugovanmeijeren
            Viel heel best mee...

Tafeltje met doekje ervoor, en voor de rest wat budget-pa spullen... Niets mis mee, alleen stond de rookdoos geloof ik op een eierdoos...

Groeten Hugo
            Wat ik las, was de apparatuur best in orde, alleen staat er (bij mij dan) een foto van een games forum, met msn ernaast...

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Misschien is het alleen wel een goed idee van de TS of een moderator om deze afbeelding te verwijderen daar er best wat e-mailadressen open en bloot opstaan. Denk niet dat al zijn MSN-vrienden gelukkiger worden van spam.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by vasco
                Misschien is het alleen wel een goed idee van de TS of een moderator om deze afbeelding te verwijderen daar er best wat e-mailadressen open en bloot opstaan. Denk niet dat al zijn MSN-vrienden gelukkiger worden van spam.
                staan in een jpeg, en dus onleesbaar voor de googles..

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Originally posted by MacGyverSounds
                  staan in een jpeg, en dus onleesbaar voor de googles..
                  Dat dacht ik vroeger ook. Ze halen adressen tegenwoordig overal vandaan. Zelfs een adres opgeven als "adres at domein punt nl" maakt niks meer uit. Ook is er software die plaatjes kunnen scannen op tekst en deze weer kunnen omzetten naar karaters. Hoe het precies werkt weet ik niet maar een vriend van mij (systeembeheerder) heeft dit een keer laten zien en het is indrukwekkend om te zien wat er allemaal kan waarvan wij vermoeden dat het niet mogelijk is. Hij schijnt dit te gebruiken om spam die alleen met plaatjes binnen komen te kunnen scannen op de tekst in het plaatje en dit dan weer te gebruiken op hun mailservers om zo de spamdetectie te voeren.

Comment

• DJ_matthias
                    • Jun 2005
                    • 620

Originally posted by vasco
                    Dat dacht ik vroeger ook. Ze halen adressen tegenwoordig overal vandaan. Zelfs een adres opgeven als "adres at domein punt nl" maakt niks meer uit. Ook is er software die plaatjes kunnen scannen op tekst en deze weer kunnen omzetten naar karaters. Hoe het precies werkt weet ik niet maar een vriend van mij (systeembeheerder) heeft dit een keer laten zien en het is indrukwekkend om te zien wat er allemaal kan waarvan wij vermoeden dat het niet mogelijk is. Hij schijnt dit te gebruiken om spam die alleen met plaatjes binnen komen te kunnen scannen op de tekst in het plaatje en dit dan weer te gebruiken op hun mailservers om zo de spamdetectie te voeren.
                    OCR Optical Character Recognition.

volgens mij wordt dit nog niet zo hard gebruikt door spamers/leechers, want op downloadsites zoals rapidshare moet je nog altijd eerst de tekst van een afbeelding ingeven in een tekstvak. dit om overmatig downloaden of platleggen van servers te voorkomen. En zolang ze deze tekstjes nog altijd in een afbeelding zetten, zullen ze nog wel niet veel met die OCR technieken in contact komen.

tot zover de technische uitleg

back OT
                    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• dj_mvandis
                      • Apr 2006
                      • 47

is de TS hier niet meer zelf aanwezig? Laat die hem dan zelf ff verwijderen zou ik zeggen :P

Comment

• som
                        • Nov 2002
                        • 787

Originally posted by DJ_matthias
                        OCR Optical Character Recognition.

volgens mij wordt dit nog niet zo hard gebruikt door spamers/leechers, want op downloadsites zoals rapidshare moet je nog altijd eerst de tekst van een afbeelding ingeven in een tekstvak. dit om overmatig downloaden of platleggen van servers te voorkomen. En zolang ze deze tekstjes nog altijd in een afbeelding zetten, zullen ze nog wel niet veel met die OCR technieken in contact komen.

tot zover de technische uitleg

back OT
                        ocr werkt best al wel goed hoor, toevallig heb ik gister nog een oude manual van een haidenhain plc gedownload,deze was ingescand maar de tekst was wel selecteerbaar.
                        hier ging het dus wel om tekst, de afbeeldingen om ergens in te mogen bestaan vaak uit een aantal dots die elkaar net niet raken.
                        Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

is de TS hier niet meer zelf aanwezig? Laat die hem dan zelf ff verwijderen zou ik zeggen :P
                          Ik heb de TS via zijn profiel al op de hoogte gebracht per e-mail.
                          Hij is niet meer hier geweest (aangemeld in elk geval) sinds 20-09-2005.

Comment

• beyma
                            • Oct 2002
                            • 1614

En anders kunnen we vast wel wat van z'n vrienden toevoegen op MSN om hem te bereiken

Hoe komt iemand trouwens aan ruim 1300 e-mails ?!
                            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• MatthiasVB
                              • May 2007
                              • 52

Hahaha lol

Dat was dus mijn post van ettelijke tijd geleden, ik wist totaal niet meer dat deze thread ging bezicht worden en de links en naam van "rommeltje.JPG" was al lang veranderd.

Ik heb deze nu pas verwijderd omdat ik nu pas weet heb van dit alles

Mijn naam is trouwens een klein beetje veranderd omdat m'n oude account niet meer wou werken.

En hoe ik aan al die mail kom? Heel simpel: M'n hotmail adres is enkel voor MSN en voor de rest kijk ik niet om naar wat erin staat dus mensen die me langs die weg wouden bereiken maar dan per e-mail, sorry maar die is nooit gelezen geweest.

Heb me pas kortelings weer ingeschreven en heb dit pas nu gezien.

Ik zal ondertussen proberen de originele foto's te vinden. In afwachting van die zal ik deze zetten:

http://users.telenet.be/petez/pispottenfestival/DSC02794.jpg

rest van de pics: Index of /petez/pispottenfestival

Gratis iets dat ik gedaan heb voor daklozen in Brussel die langs deze weg vroegen aan de stad om een paar gratis toiletten te plaatsen. Vandaar, dat het er niet echt uitziet. Het belangrijkste was dat het goed klonk
                              Last edited by MatthiasVB; 10-05-07, 02:08.

Comment

Working...