Nieuw: Vrumona truss

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

    #16
    Mits de kratten nieuw zijn en geen constructiefouten hebben.

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #17
      en vooral niet te lang in de zon (uv) en de elementen buiten hebben gestaan
      lekker belangrijk!

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #18
        Originally posted by Podium Verhuur
        Mits de kratten nieuw zijn en geen constructiefouten hebben.
        Daar hebben we de SF voor....
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • jens
          • Aug 2004
          • 1067

          #19
          Niet dat ik dit zou toepassen maar: Als je aan de andere kant van het land staat, en je wat vergeten bent ,of wat dan ook, en voor deze situatie komt te staan. Hoe zouden jullie het dan oplossen?

          Een paar straattegels uit de straat scheppen? Blokken hout? paar flightcases ?

          Een show moet draaien, en de opdrachtgever wil beginnen. Mensen staan voor de deur en dr hangt een hoop geld vanaf. Het is altijd makkelijk om anderen er op te wijzen hoe het niet moet, maar hoe zou je het zelf oplossen?

          Of zijn jullie dan allemaal harde profs die gewoon zeggen: Jammer, veiligheid voor alles, deuren blijven dicht. We pakken de boel weer in en rijden naar huis.

          Ik ben benieuwd? Mvg Jens

          Comment

          • Podium Verhuur
            • Mar 2012
            • 480

            #20
            Misschien wat meer tijd nemen om op te bouwen, of leren tellen bij het inpakken.

            En anders een bedrijfje uit de buurt bellen. Wij worden zo vaak gebeld door verschillende concurrenten. Kom je er als bedrijf meteen achter hoeveel meer waarde het heeft om met bekende merken te werken.

            In dit specifieke geval had de bouwer kunnen kijken of er een bedrijf met hetzelfde merk in de regio is en anders gewoon een heel carre moeten bestellen.

            Comment

            • sjig
              • May 2012
              • 909

              #21
              Originally posted by jens
              Niet dat ik dit zou toepassen maar: Als je aan de andere kant van het land staat, en je wat vergeten bent ,of wat dan ook, en voor deze situatie komt te staan. Hoe zouden jullie het dan oplossen?
              Niet, ik werk alleen regionaal

              Comment

              Working...