zo te zien hebben ze een paar keer moeten rijden, of zijn ze gewoon fan van CP Alpha's... als ik hen was zou ik volgende keer voor de sharpy gaan...
Transportprobleem?
Collapse
X
-
Denk toch dat het niet bevorderlijk is voor de auto. Busje heeft toch meestal wel wat sjor-ogen in de vloer zitten.
Je zal trouwens in de stromende regen terecht komen.
OlafLeave a comment:
-
Ik weet het niet zo hoor, misschien dat dit nog wel veiliger is dan los slingerend achter in een busje, wat ook (te) vaak voor komt...
Leuke foto, verder een beetje veel commotie om weinig..Leave a comment:
-
-
En als ik de foto van DJ matthias zie lijkt het wel of die bij flash is gemaakt....
zou humor wezen..Leave a comment:
-
Sterker nog, qua wetgeving moet dit kunnen: er mag immers een non-deelbare lading achter de achteras bevinden.
Gezien de gele zegel is dit dus wel dergelijk een verhuurtje. Als magazijnman had ik het niet zo meegegeven...Leave a comment:
-
Toch valt het wel mee volgens mij, zolang de lading goed vast zit is er niks aan de hand en zo te zien zit het goed vast.
Enige moment dat er kracht op de spanband en scharnieren komt is bij het accelereren. Hoe hard je dat doet heb je zelf alle controle over in tegenstelling tot het remmen.Leave a comment:
-
-
kapstok artikel : het mogelijk veroorzaken van gevaar en/of hinder voor verkeer op de openbare weg.
Reken maar dat er gevaar ontstaat bij een forse rem-aktie.Leave a comment:
-
-
Sjah, het mag niet en zou het niemand aanraden..
maar ik moet zeggen dat ik wel gekkere vrachten geladen heb..
In de beginjaren... hele drive-in incl. bassen in een opel D Kadett
pa achter het stuur en ik en vriend in het voeteneinde van de achterbank..
geluidset in een combotje en een Soundcraft delta 32 chan mixer op het dak.. en alleen geladen omdat er geen collega was..
Met 15 man in een renault cliotje..
Je moet wat...
was wel leuk dat soort dingen, maar wel onverantwoord als je er later over nadenktLeave a comment:
-
Leave a comment: