wat doe je met een oude(nog best wel goede) speaker in de vakantie...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stijn
    • Feb 2009
    • 67

Ik zie de lol er wel van in.

Ik vroeger maakte ik altijd mijn oude radio's kapot.
    Gewoon lkkr is afreageren, lkkr uit het raam gooien en zien hoe die kapot gaat.
    Daarna nog is lkkr met de hamer van m'n vader erop slaan.

Ik heb tegewoordig ook een oud toetsenbord op mijn kamer liggen.
    Kun je je lkkr op afreageren als je eens gek wordt van je ouders.

Stijn
    djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)

Comment

• nls-nls
      • Dec 2008
      • 128

waarom zijn jullie nu bijna allemaal zo chagrijnig.

Het waren oude boxen, het was 2 jaar geleden. Ze waren lomp en het was lekker weer... Jullie willen toch ook wel een keer iets leuks doen?

groetjes Niels
      Last edited by moderator; 17-05-09, 15:18. Reason: off topic verwijderd

Comment

• kenx
        • Mar 2009
        • 59

Het enige wat ik hoor hier is de jeugd van tegenwoordig doet dit, doet dat... Jullie scheren gewoon iedereen over dezelfde kam en dat mag niet gebeuren. Belange niet alle jongeren zijn zo geweldadig. En als jullie dat toch denken, ouwe lullen (zoals jullie reeds jezelf noemden) kijk dan maar eens naar jullie jeugd en wat jullie er allemaal in 'beleefd' hebben en gesloopt hebben.

Jullie krijgen gewoon een slecht beeld over de jeugd van nu, door de media. Ze vinden immers geen 'echt' goed nieuws meer, wat nemen ze dan? Inderdaad van die kleine pietluttigheden waar ze de mensen mee afgeleid krijgen, en hun (halfuurtje) nieuws mee gevuld krijgen. En juist dat was er niet toen jullie klein waren, dan werdt daar zo geen aandacht aan besteed.

Om maar een simpel voorbeeld te geven. Vroeger waren er evenveel ******patienten dan nu, maar nu weten ze wat die ziekte is, en wordt dat in de media gebracht, vroeger wisten ze dat niet, en werd het verzwegen.

En als jullie denken wat is die stomme lul nu toch allemaal aan het uitkramen die onzin. Wel zet je bril dan op en ga gezellig een boekje lezen in de zetel, en zo de rest van je dag doorbrengen, inplaats van hier een beetje onzin te komen vertellen.

Laat die gasten toch doen waar ze zin in hebben, je ziet het toch, het is puur voor de lol.

Comment

• stijn
          • Feb 2009
          • 67

Je hoort op het nieuws dat er dit en dat is gedaan enz.
          Allemaal van dat gezeur.
          Dan hoor je weer dat het bushokje gesloopt is, misschien wel door jongeren gedaan maar die waren dronken, dan kan je je zelf helemaal niet meer besturen.
          Wij hebben hier in lemelerveld jaarlijks het piraten festival, de dag daarna heb je kapotte spiegels kapotte ramen enz. terwijl er geen jongeren onder de 16 meer mogen komen!!!

het ligt dus niet alleen aan ons (de jeugt) maar ook aan de ("verstandige") volwasenen.
          Mijn oom sloopt nu nog steeds spullen zonder rede!!

Jullie hebben niks te zeuren!!!!!!(volwassenen)
          djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

Is het ook niet zo dat de Mythbusters het zelfde doen??
            Zinloos dingen 'opblazen'?? Ohw, dat vinden we dan wel leuk??

Jongens, loop niet zo te zeuren over een 'geinig' filmpje!!

Jullie moeten eens stoppen met dat miereneukerij wat NL zo bekrompen maakt!!

Get a live!

Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

haha idd al dat heilige boontjes gedoe

dr is toch niks mooiers om iets stuk te maken wat stuk mag en vooral als het van jezelf is!

Comment

• nls-nls
                • Dec 2008
                • 128

gelukkig!

eindelijk mensen die het met me eens zijn

Comment

• koentjes
                  • Dec 2007
                  • 333

pfff ga lekker buiten spelen ofzo...

Comment

• Lala
                    • Sep 2008
                    • 370

Vet, zo`n stereotoren hadden wij vroeger ook!

Ik kan er wel mee lachen. Zo krijg je tenminste een middagje om!

Comment

• @lex
                      • Jul 2006
                      • 1087

Beste Niels,

Ik snap dat je het jammer vindt dat de wat oudere (meer volwassen) garde je actie niet kan waarderen. Ik merk dat je je nu door bovenstaande posts gesterkt voelt in je standpunt dat het niet zinloos is...

Maar als ik je even mag citeren:

Originally posted by nls-nls
                      Dom van me, maar ik kon het niet laten!

Speaker was nog wel oké.
                      Het ging dus om een speaker die nog oké was en je vind je actie zelf ook dom...

Hard roepen dat de oude garde ook vroeger dingen heeft gesloopt: hoe weet jij dat??? Je was er niet bij! Bij mijn beste weten sloopte mijn generatie alleen iets per ongeluk. Toegegeven, meestal door de interesse in het interne van het broodrooster, de transistorradio en de platenspeler, etc.

@lex
                      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• nls-nls
                        • Dec 2008
                        • 128

Originally posted by @lex

Hard roepen dat de oude garde ook vroeger dingen heeft gesloopt.
                        @lex
                        waar kan jij dat citaat vinden?

dat heb ik nooit gezegd.

Comment

• 4AC
                          • Nov 2007
                          • 1791

Nota-bene je eerste post:
                          Dom van me, maar ik kon het niet laten!
                          een bult lol gehad die dag samen met mijn neefje.

YouTube - The movie

Speaker was nog wel oké.

Zie het eind voor het 'Specialeffect"

ik weet trouwens niet of dit hier thuishoort.

m.v.g. Niels
                          Mvg,

Teun
                          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

[quote=salsa;506944]Is het ook niet zo dat de Mythbusters het zelfde doen??
                            Zinloos dingen 'opblazen'?? Ohw, dat vinden we dan wel leuk??

De Mythbusters blazen idd alles op, maar hebben wel een doel, uitvinden of een verhaal waar is of niet, meestal lukt het niet, dus gaat er een bestelbusje C4 tegenaan (nee, niet de c4 van d&b audiotechniek!), en dan lukt het meestal wel.

en dat vinden we dan wel leuk, maarja, als ik zin heb om een of ander oud plastic stuk speelgoed kapot te meppen met ons bijltje vind ook niemand dat erg, als ik de rommel maar opruim.

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

Ik denk dat dit topic ook niet zo wordt gewaardeerd daar dit forum als doel heeft een pro licht/geluid forum te zijn en geen speeltuin.

Deze actie heeft niks maar dan ook niks meer met pro licht/geluid (en ook niet met pyrotechniek) te maken en is ook geen shame meer te noemen behalve dat je aan het begin van dit topic je eigen actie een shame noemt.
                              Dom van me...
                              Last edited by vasco; 25-05-09, 13:54.

Comment

• kenx
                                • Mar 2009
                                • 59

Jongens stop nu toch 's met zagen, en laat die jongen daar nu eens plezier in hebben!!

tjonge jonge, wat een gigantische zeikboel is dat hier zeg, als je iets verkeerd zegt, krijg je al op je neus... EN dan heb ik het niet alleen over dit topic...

Comment

Working...