Outline demo-dag te Tilburg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

Outline demo-dag te Tilburg

Is er nog volk die naar de outline demo gaan morgen?
    Of ben ik de enige...[8D]

• Max
    • Feb 2003
    • 680

en dat is...

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

sja, als je dat niet weet zal je er ook niet aanwezig zijn zeker....

Wytec trade is een toonaangevend bedrijf op het gebied van professionele audio-, video en lichtapparatuur, gevestigd in Tilburg. Zij levert een groot assortiment aan een brede groep gebruikers in Nederland en profileert zich als een onpartijdige leverancier van A-merken met daarnaast een eigen import en distributie. Binnen Wytec trade zijn ruim 20 medewerkers actief op het gebied van advisering, verkoop, installatie, service en onderhoud.

Comment

• dabassman
        • May 2003
        • 172

Wil ontzettend graag er naartoe. Maar moet naar school. Heb zelf ook outline dus was erg benieuwd wat er allemaal stond. Greets
        Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

hoelaat is dat??

Comment

• lifesound
            • Apr 2003
            • 1052

14u lazy

Comment

• Rieske
              • Aug 2002
              • 544

Ik vind het geen referentie op een pa set buiten te laten horen. Hoe vaak sta je nu buiten te werken ? Buiten klinken de meeste sets wel o.k. maar hoe presteren ze in een zaal vol publiek ? Vreemde demo ...
              Life is what you make it

Comment

• Kevin_DM
                • May 2003
                • 577

citaat:Geplaatst door Rieske

Ik vind het geen referentie op een pa set buiten te laten horen. Hoe vaak sta je nu buiten te werken ? Buiten klinken de meeste sets wel o.k. maar hoe presteren ze in een zaal vol publiek ? Vreemde demo ...

Line array systemen zijn nu eenmaal wel ontworpen om voornamelijk buiten te gebruiken, en de traditionele systemen zullen dan ook binnen gedemonstreerd worden...
                --- watt ever you want ---

Comment

• lifesound
                  • Apr 2003
                  • 1052

citaat:
                  ten eerste: idd zoals kevin zei ... het is ontworpen om buiten te gebruiken, wat ga je dan binnen luisteren.

ten tweede: in monaco lopen ze misschien nog wat achter, maar ik sta bijna een ganse zomer buiten te werken...

ten derde: "buiten klinken de meeste sets wel ok"....hmm? Misschien toch eens proberen een job buiten te doen. Dan ga je merken dat de weersomstandigheden het niet echt gemakkelijk maken.

Comment

• Rieske
                    • Aug 2002
                    • 544

sorry, sorry, sorry; het was mij niet duidelijk dat het om een line array demo ging.[:0]

citaat:
                    Berichten - 11/02/2004 : 04:54:20
                    Het was ook laat vannacht
                    Life is what you make it

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

line0-array wordt pas echt zinvol in dit kikkerland als je het ook binnen kunt inzetten.

daarom had AE Mattijsen onlangs de dr Anton Philipszaal ingericht met wat m2d. ook als demo, maar dan in een akoestisch zeer lastige zaal. Kwam helemaal goed met dat spul.

Comment

• test12
                        • Jan 2003
                        • 901

Ben benieuwd naar deresultaten / meningen van de demo.

m.v.g. Herman

Comment

• lifesound
                          • Apr 2003
                          • 1052

wel, ik ben er net van terug...zeer teleurgesteld.....
                          De demo begon met de line-array, volgens mij niet echt de juiste keuze aangezien dat toch wel beschouwd werd als "hét" systeem van outline.

Waarom een slechte keuze? Wel, ik vond het slecht genoeg klinken om de rest van de demo over te slaan en huiswaarts te keren.

Ook de muziekkeuze viel me tegen. Twee live-acts. De eerste was een tape-act met live-stem, en de 2de 2 akoestische gitaren met 2 vocals. nergens iets met wat power te ontdekken.
                          Ook ging het systeem blijkbaar véél luider als er een CDtje mocht opstaan. Waren ze niet zeker van het systeem met een live-situatie?

Zelfs met een CD snoeihard miste ik "kracht" in het systeem. ik vond zelfs dat het niet goed hing....

kortom, ik was zeer teleurgesteld....

Comment

• Lazy
                            • Sep 2003
                            • 294

zwaar teleurstellend hoorde ik ook al...

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

lag dat aan het systeem, of aan de instelling/afstraling???

Comment

Working...