citaat:Nederland is een hele grote vereniging, met wel 16 miljoen leden.
citaat:moet de brandweer dan ook alleen maar de brand van het woonhuis komen blussen, of moet ze de garagebox ook nathouden/blussen?? daar was immers geen belasting voor betaald...
Ik betaal toch ***ve**o*me ieder jaar al onroerendgoed belasting en millieu-heffing, ook voor die garagebox?
Volgens mij kan jij het gewoon niet door je strot krijgen om te zeggen "Ja, daar zit wel wat in, je kunt geen appels met peren vergelijken" of "Ja, in sommige gevallen slaat de wetgever de plank mis".
In plaats dat jij het op neemt voor je mede-forumers die (vaak) al een te zware bedrijfslast dragen en (net zoals in vele andere branches) van alle kanten worden "geplukt" om de staatskas maar lekker te spekken (terwijl de regering het geld links en rechts over de balk smijt aan projecten waar noch jij noch ik, noch de ondernemer, noch 'Jan de arbeider' baat bij heeft), neem jij het op voor de regering, de wetgever, de gemeente, de waterschappen, de Buma/Stemra, de STKL (stichting kijk- en luistergeld) en nog tal van andere instanties die het de kleine ondernemer het (over)leven (vaak) onmogelijk maakt.
Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken hoor MAC. Laat de lezer van dit topic zelf maar zijn / haar conclusies trekken, en blijf jij maar lekker in je droomwereldje.
Je had wel een goeie geweest voor de tweede kamer. Politiek past op één of andere manier wel bij jou. Alhoewel... met de instelling en gedachten die jij er op nahoudt ben je in de politiek ook gauw uitgescheten!
Maar misschien kun je alsnog van carierre veranderen. Ik zal je hier op het forum dan ook echt gaan missen... (als kiespijn!)

Comment