beschadiging materiaal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • movergaauw
    • Jul 2003
    • 58

ik heb dit zelf ook gehad, ik weet wat het is. Wat vreselijk kut dat het nu op grote schaal is. Ik heb nu al ene hekel aan partij B, gewoon omdat mensen dat flikken. Maar goed. Als je naar de rechtbank of wat dan ook gaat. ALLE schriftelijke contacten Printen, nog ene keer printen. 1 stapeletej in een map bij jou in de kast en het andere stapeltje pas weggeven. Probeer kalm te blijven. Als het schriftelijk niet werkt ook hierna niet, dan zou ik 1 aangetekende brief sturen waarin je alles op een rijtje zegt wat er gebeurd is en watvoor contact je hebt gehad, geef hem ook het stapeltje met wat hij gezegd heeft (ik kan het niet vaak genoeg zeggen ->( DUS DAT ANDERE STAPELTJE EN NIET WAT JIJ IN EEN MAP IN DE KAST HEBT)sorry maar dit heb ik ook met andere dingen gehad). Als de motha fucka dan nog niet over de brug komt, dan doe je exact het zelfde naar een incasso bureau en dan pak je de sucka gewoon goed aan met nog vette incasso er boven op. Succes.

[citaat]
    Sucka, motha fucka
    [/citaat]

nee dankje, hoef geen breezah[]
    Dat was al.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

grote voordeel van de grote jongens is dat er 120+ kg aanvast zit. En dan worden de meeste klanten al wat serieuzer. ( of niet menno?? )

Comment

• Niek...
        • Nov 2001
        • 1094

Yep; in mijn ogen vrij duidelijk:

Onkosten factuur sturen naar de kroegbaas; en deze moet het vervolgens maar regelen met zijn DJ. Jij hebt in ieder geval geld tegoed van die kroegbaas, aangezien hij op dat moment de verantwoordelijke was voor jouw apparatuur!
        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

gisteren mailtje gekregen dat vandaag vergadert wordt over 'hoe' ze mij gaan vergoeden en over welke tijdsperiode. terug een klein beetje hoop (op een klein beetje centjes?)...

Comment

• movergaauw
            • Jul 2003
            • 58

Hoe? in geld en de nieuwprijs! Wanneer? Meteen! zou ik zeggen
            Dat was al.

Comment

• luc2366
              • Jul 2002
              • 1161

mailtje gehad dat de gesprekken op niets zijn uitgedraait maar dat ze mij vandaag gaan bellen :-(. word zo precies van hier naar ginder gestuurd!

Comment

Working...